lørdag 19. april 2008


Her kommer litt bilder fra oss.. Over ser dere gutta på isen i vinter. Det var veldig morro. Jeg og Kristian gikk på skøyter og dro kjelken etter oss. En nydelig vinterdag:-)

Konrad og Tønnes i SKUFFEN! Den er veldig populær.. Kjøkkenet må være av bra kvalitet for skuffa er like bra... (enda..)

Så er det fra fjøs stellet. Tønnes lurer nok på hva kua gjør..

Konrad i full fart på fòrbrettet..

Angående NM.. Her smaker Tønnes på gullet..:-)

Hadde lyst til å vise masse flere bilder men det var visst begrensinger på det.
I hvertfall så har vi det bra. Gutta er hjemme enda. Og skal være det neste året også.
Jeg syns det er såå gøy å være ilag med de hver dag. Vi smiler og ler dagen lang.
Skulle nok hatt mer kontakt med jevnaldrene unger, men vi kan ikke få i pose å sekk.
Så vi får prøve å komme oss på open barnehage en dag eller to til høsten.
Nå er det hektiske tider framover, så gutta må bli med på litt av hvert.
Det mest populære er traktor kjøring..:-) Ser ut til å være ordentlige utegutter, for de maser og vill ut stadig vekk. Jeg får nok ikke gjort så masse jeg skulle, men det får stå sin prøve. Det er bare så kjekt å få vise all slag til ungene. Vi kikker på lammene, traktorer, snart får vi kattunger. Og vi skal få kyllinger. Dessuten er lekeplassen snart ferdig, så nå mener alle jeg kan starte barnehage.....;-) Vel, jeg tror jeg har bra barnehage som det er...
Det var litt fra oss..
Håper å få se og høre litt fra dere andre også. Det har vært så stille her i det siste.

Klem!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så utrolig kjekt å se bilder igjen!!

LuckyTone sa...

Så kjekt å se gutta igjen! Ser ut som om de to får være med på mye kjekt. Det er jo så kjekt og lærerikt for barn å være sammen med dyr. Og dere har jo mange forskjellige:) Arti!
Vi har bare sauer og katt:) Nå er lemmingen i full gang. Stod i morgens med kikkert i kjøkkenvinduet og såg da ett lam "dumpa" ut:) "smil" Veldig kjekt!

Skulle gjerne hatt en lekeplass i hagen selv jeg:) Hva har dere på lekeplassen deres?
Vi har bare sandkasse og disse enda... Men har planer om ett skikkelig dissestativ, med disser, hytte og sklie.:)

Eva sa...

Vi har sandkasse..... Masse sand. Lekehytte som er under opp pussing. Har skifta bordkledning, skal skifte taket. Og den må males innvendig.
Vi har også disse stativ, som vi skal flytte til lekeplassen. så tenkte jeg å få kjøpt sklie til å ha på stativet. Ellers er det småleker det går på...

Livø sa...

Ååå så herlige bilder!
Kjempemoro å se dere igjen!