mandag 27. november 2006

En liten hilsen fra oss!

ja jegk an jo skrive litt nå som Lucky også har funnet veien hit. Veldig koselig. Håper at dere kommer alle sammen. ikke så viktig å skrive masse og ofte, men jeg synes det er greit å ha et sted vi kan treffes, nå som vi absolutt ikke hører til på snart mamma lengre. Eller?? Regner ikke med at noen har startet produksjonen av barn på nytt enda.

Angående produksjon av fler barn, så er den stoppet her i huset. Det er nok med 3 gutter i hus + mannen da selvsagt. Erik er en super storebror. Han er hjelpsom og snill hele tiden. Det var en periode på to-tre uker der han var rampete og trassete, men nå er han bare snill og grei. Hjelper til med stell og mating, og synger til småguttene opp til flere ganger daglig. Veldig søt!

Ellers er gutta så grei å ha med å gjøre. Vi bader dem rundt ni på kvelden, mater på soverommet og legger dem ca halv ti. Og da sovner de stort sett med en gang vi legger dem i sengen og våkner ca kl fire-fem for mer mat. Utrolig deilig at vi har fått sovegutter. dag våknet de igjen til frokost kl ni, så jeg klager ikke jeg altså...

Ellers så vokser de masse. På 6-ukers var Oscar 4650 gr mens Fredrik var 4520 gr. Så de vokser til. Og de har nå strukket seg til 56 cm. uff det går så fort dette her. På lørdag er de jo 2 måneder...

På onsdag skal vi til osteopat med gutta. Vi ble anbefalt det av tvillingforeldre kurset vi var på. Spesielt om barna var lenge i magen, og det var jo mine gutter. Så vi er spent på hva han sier. Hva som skjer er jeg ikke sikker på, men det skader uansett ikke å sjekke opp i om ting er som det skal hos gutta.

Min kropp har det ikke så bra. Bekkenet ble værre etter fødselen, og ryggen ble værre pga bekkenet. Så nå går jeg til behandling hos manuellterapeut, og hun karakteriserte det som store bekkenproblemer, md store sekundære ryggproblemer. Ingen trening, ingen turing og helst ikke trille vognen... Kjedelig altså!

Men det blir vel bedre tenker jeg.

nå håper jeg vi ses her inne!!

Klem Kiwa

6 kommentarer:

LuckyTone sa...

Godt at guttene vokser! Det går jo så fort. De blir jo større og større for hver dag som går. Mine gutter var 5000 og 4000 g da de var 7,5 uker!!! Utrolig hvor fort de har vokst!
Kjempe søte gutter du har, Kiwa! De var bare nydelige. Smask til de.
Hva er egentlig osteopat...(var det det det het..?)
Får håpe at bekkenet ditt ordner seg snart:)
Her går alt supert nå. De første 6 ukene var helt vanvittige! Følte jeg gikk i en bobble. Nå har vi det mye bedre, det hjelper med litt søvn;)
Nå skal jeg spise middag, guttene sover og jeg håper jeg får i meg kjøttkakene før de våkner og vil ha mat.
Klem Lucky.

Eva sa...

Hei Hei Hei !!!
Snubla innom dataen jeg og...
Og da huska jeg dette!!

Jeg er stuptrøtt om dagen! Gutta spiser meg snart opp... Skal ha pupp to kanskje tre ganger om natta.. Og da gjerne alt fra en halv til en time omgangen!!
Skikkelig pes å holde seg våken..

Har kjøpt inn morsmelkerstatning nå... Så nå skal de proppes fulle om kvelden..
Har gitt de melk som jeg hadde fryst ned, og da sover de bedre..

Ellers så må jeg si livet som trebarnsmor er veldig stas!
Også koselig det er med baby!!!

Vi skravles..
Kos fra Eva.

Unknown sa...

Klarte jeg det?!

Unknown sa...

Jippi! Endelig!! Herlighet jeg føler meg blåst

Unknown sa...

Hvordan legger jeg inn et nytt innlegg og ikke en kommentar på andre innlegg?

Eva sa...

hallo