tirsdag 5. desember 2006

Jeg ler litt jeg!


Det er ikke noe vanskelig å skrive ett nytt innlegg, men det ser ikke ut som om du har klart å registrere deg som forfatter 2? Tjohoo!! jeg er ikke sikker på hvordan du gjør det, men det skal være mulig å få det til ut i fra den mailen du fikk av meg. Jeg sender den en gang til jeg, så får du prøve igjen. Håpet er jo at alle skal kunne bruke bloggen på samme måte og legge inn nye tråder.

lucky klarte det, så da må vel dere andre klare det også... ;)


Og forresten; sånn ser det ut i Bergen i dag!!

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Hm.. Vet ikke om jeg begynner en ny melding nå?? Vel, vel.. Jeg prøver :)

Fint initiativ, Magnhild! Jeg synes det er fint å kunne holde kontakten - fikk jo så god kontakt på SM.

Tvillingene våre er nå blitt 3 mnd og er snille og gode!
Dog har vi vært hos kiro med begge da Kasper har vært veldig knirkete og Gabrielle var veldig stiv/bananform i kroppen. De er nå helt fine begge to og de er stort sett fornøyde barn og aldeles nydelige, selvfølgelig ;)

Jeg syens det har gått over all forventning å få 2 babyer på en gang. Selvfølgelig har vi vært slitne - det var spes 1 uke hvor vi hadde ganske tynnslitte nerver begge to, men det hører jo med. Men ellers så synes jeg det går fint. Jeg har også en mann som stiller på lik linje med meg når det gjelder barna og det er utrolig deilig!

De spiser godt og har lagt fint på seg. Har ikke fått time til 3-mnd kontroll før den 20. desember (noe som irriterer vettet av meg) så da skal det bli spennende å se hvor mye de har lagt på seg. Mulig jeg tar meg en tur bort på helsestasjonen før for å sjekke. Sist kontroll (10 uker) veide de ca 4900 og 4400. Kasper har blitt den godgutten mens Gabrielle har litt å ta igjen på broren.
De spiser ca slik:
ca 0900 - ca 1300 - ca 1600 - ca 18 og 1930/20 (vi gir litt ekstra melk tett på kvelden slik at de skal legge seg gode og mette og også før og etter stell) og ca 04.

De sover godt om natta. Vi har kommet inn i fine rutiner og her ligger de og sover i senga si mellom 20:00-20:30 og det er utrolig deilig! De sovner med en gang de blir lagt og våkner rundt klokka 04 for mat og sover da igjen til 8/9 om morgenen! Så vi skal ikke klage. Må opp enkelte netter for å gi smokk, men det er helt ok.

Fride (storesøster) er veldig snill med småsøknene sine og synes det er veldig stas å få gi smokk og melk og få være med å skifte bleie :) Måtte det bare fortsette slik - he, he.

Vi har flyttet inn i hus og det er helt himmelsk kontra en leilighet på 60kvm. Alt er så mye enklere! Herrrlig!

Så - det var en 'liten' rapport herfra.
Gleder meg til å følge dere videre.

Klem fra Cecilie

Cecilie sa...

Jepp. Ble som jeg tenkte at jeg kommenterte under det Magnhild skrev. Hvordan legger jeg ut en helt ny melding

*klør meg i hodet og føler meg litt dum akkurat nå*

Cecilie sa...

Fikk det til ;)