torsdag 21. desember 2006

Juleferie!!

Ja nå er bilen pakket og alt er klart. I morgen drar vi til Asker på juleferie. det skal bli spennende å kjøre så lang med alle ungene, men det går nok greit tenker jeg. Vi skal ta det med ro over i alle fall. mange stopp er planlagt og overnatting like før Nesbyen er også bestilt. Skal nok bli bra tenker jeg. bilen er stappfull av gaver og ting til alle sammen. Vi reiser 26. des på fjellet og blir der til nyttår tenker vi. Vi får se an været litt også...

Ellers er jeg skikkelig forkjølet. Det samme er Oscar og Fredrik er også på god vei. Så dette blir morsomt!! Menmen, håper det går over snart.

Så dere får ha en riktig fin jul så snakkes vi på nyåret en gang!!


Er så glad for at alle nå har funnet veien hit og vil være her sammen alle sammen!

4 kommentarer:

Eva sa...

God tur til deg og dine!!
Er igrunn glad vi skal være hjemme i jula. Ingen bilkjøring og flytting av gaver..
Bare deilig hjemmekos.-)

Det hadde selvsagt ært godt å slippe å ordne istand maten selv, bare sette seg til dekka bord.
Men, det er bare julaften.
Vi skal i mange middagsselskap..

Tusen tusen takk for at du har samla oss her inne!
Kjempekjekt å holde kontakten, å høre hvordan det går med alle!!-)

GOD JUL!

LuckyTone sa...

GOD jul! Ha en riktig god tur. Det går sikkert så flott atte!
Vi skal være på Askøy i julaften. Hos mammaen og pappaen min, sammen med min lillebror og den ene søsteren min. Det blr kjekt. Tre barn utenom gutta mine. Gleder meg til nissen kommer:):)

Unknown sa...

God tur!! Det går nok sikkert fint med bilturen så lenge dere tar det rolig

GOD JUL!

Livø sa...

God jul alle sammen!!!
Vi skal feire julen hjemme hos oss selv, hit kommer alle besteforeldrene og en onkel.
Juletreet ble pyntet sent i gårkveld, lille julaften, og det er jammen med store øyne Birgitte og Askil beundrer treet!
Nå ser vi fram til noen dager hvor vi skal være hjemme sammen alle 4 og ikke minst til 3.juledag når Erik skal fjerne gipsen!

Stor klem til dere alle!