søndag 10. desember 2006

Noen bilder + julekort


Her er Gabrielle og Kasper - tatt for noen dager siden. Som dere ser så er Kasper litt rundere og litt lenger enn søstern sin. Han er jammen glad i melk. Lurer på hvordan det blir når de skal begynne med grøt, he, he. Fridemors første dag i ny barnehage :)



















Her ser dere årets julekort av barna mine - fra venstre: Kasper, Fride og Gabrielle :)
Var ikke lett å få 3 småttiser til å se inn i kamera, men det ble noe ganske bra lell ;)



6 kommentarer:

Cecilie sa...

Hmm. Ble litt miss i oppsettet, men, men.

Cecilie sa...

Litt surrete.. Så at bildet av tvillingene var tatt for akkurat 1 mnd siden ;)

Magnhild sa...

Åååh så fne barn du har Cecilie!!
kjempesøte!

synes det er så rart å tenke på at du har en av hver. Jeg tenker bare på gutter jeg nå... Jaja, sånn er det vel å være guttemamma...

vi har bstilt julekort i dag også, jeg skal se om jeg kan få lagt inn bilde senere. Kanskje i morgen ja, siden det er sent blitt.

God natt alle!

LuckyTone sa...

Så søte unger du har, Cecilie! Kjempe fint julekort:)

Livø sa...

Så fantastisk flotte bilder da!!!
Nydelige barn du har Cecilie!

Her jobbes det på spreng med julekort og takkekort i en salig kombinasjon.... fant ut at vi sparer litt tid på å slå det sammen, gidder ikke tenke på at noen kanskje blir litt fornærmet... Vet ikke hvor jeg skulle tatt tiden fra til å lage, skrive og sende en bunke til!

Unknown sa...

ehem...dette var litt mer proft enn det jeg gjør ja. Jeg kan ingenting sånt på dataen så jeg bare setter vanlig bilde inn i et kort.

Håper alle setter inn bilder av ungene. Veldig gøy å se!