tirsdag 12. desember 2006

Fortvilet

Vet dere hva? Vi klarer ikke å finne et navn til "minsten". Vi er helt fastlåst. Det er forferdelig pinlig når folk spør hva de heter. Jeg får hodepine av hele greien. Disse navnene har vi vært borti:

Leonard
Leo (mannen synes dette virker som et kallenavn)
Sigve
Sindre
Emil (venners forslag)
Jeg liker også Even

Tvillingbroren heter Eskil og storebroren heter Kjetil. Venner mener at "minsten" da absolutt må hete Emil, men jeg synes det høres helt rart ut med alle "e"ene og "il"ene. Sigve likte jeg før, men det er jo ingen som liker det har jeg oppdaget. Utenom Magnhild:) og en del andre på nettet. Sindre heter fetteren til mannen og de har mye kontakt med hverandre så det blir vel kanskje litt merkelig akkurat det. Hvis dere måtte velge her? Hvilken ville dere valgt. Det er kun disse det står mellom for vi har ikke helt samme smak så det har vært vanskelig å lage en liste.

10 kommentarer:

Cecilie sa...

Jeg synes Sindre passer godt sammen med de to andre!
Lykke til med valget!

Cecilie sa...

Og jeg synes ikke det gjør noenting av fetteren til mannen heter det samme.

Fetteren til sambo (som også har mye kontakt med sambo og broren) valgte samme navnet på sin sønn som broren til sambo.

Eva sa...

Syns Sigve er veldig fint jeg...
Også liker jeg Even....(Eva..)
Ikke enkelt å finne på navn når en begynner lure..
Kan ikke si annet enn lykke til!

Magnhild sa...

Hvor ble det av Aslak??
jeg synes Emil blir litt "feil". Even er fint, det samme med Sindre. Men jeg heier på Sigve. synes det er et flott navn og det står bra i stil til eskil og Kjetil.

tror dere bare må bestemme dere uten å tenke så mye mer. Dere kommer jo aldri til å få noe bestemt når dere tenker sånn... hihi...

Sier jeg som hadde navnene klare i uke 23...

LuckyTone sa...

Sigve eller Sindre synes jeg passer godt til Eskil:) Det er vanskelig. Vi sleit skikkeligogså, men måtte bare bestemme oss til slutt. Hopp i det. Så er det over...:)
Her gikk det i "han store" og "han lille", eller lille-pille og budda:):) He, he.

Unknown sa...

Vi har snudd helt og valgt et dobbeltnavn. Noe jeg ALDRI hadde trodd jeg ville gjøre. Det passer heller ikke noe særlig til Eskil, men det gir jeg blAffen i. Jeg gidder ikke å ta et navn jeg liker sånn halvveis bare fordi det skal stå i stil til et annet. I går var jeg sikker på at vi skulle ta Sindre for mannen har tidligere sagt at han egentlig ikke har noe imot det.

Da jeg kom og sa at jeg ville ha sindre, hadde pipen fått en helt annen lyd. Det kunne jeg bare glemme. Det kom ikke på tale. Det ville bare minne han om fetteren sin. Jeg klarte heller ikke å overbevise han om at det gjerne bare var helt i begynnelsen. Da mistet jeg helt motet. Så jeg har bestemt meg for å ta et jeg liker, Leo. Siden mannen synes det ikke er et skikkelig navn så ble det

Leo Aleksander

Jeg kommer til å bruke Leo;)

Så nå er det bestemt og jeg lukker ørene for alle som skulle ha negative meninger om navnet. Nå er problemet om vi skal skrive Aleksander eller Alexander. Vi skal vel bruke like lang tid på det. haha.lkasdjfklf koko. Jeg blir gal!

Magnhild sa...

Gratulerer med valg og det ble jo et kjempefint navn da!! Vær stolt av det!

Stilig at det er et helt annet type navn enn brødrene. Jeg likte det kjempegodt!!

Cecilie sa...

Så flott navn, da! Grattis!

Jeg synes det er finest med Alexander :)

LuckyTone sa...

Leo Aleksander/Alexander er jo kjempe fint det! Det er ikke enkelt med navn...Jeg lurte også en stund på om vi skulle skrive Isak, Isac eller Isaac...Kan bli tullete av mindre. Valgte det enkleste, rett frem Isak:):)

Unknown sa...

Vi bestemte oss for Leo Alexander. Det ser finere ut sammen med Leo samtidig som det forkorter ned med en bokstav. Godt å være ferdig!
Nå skal takkekortene ut i en fei, for folk har begynt å mase etter dem.