lørdag 9. desember 2006

Nattstund...

 Heia folkens..

Da har jeg og fått til dette her...
Sitter på pcen for å lage julekort av gutta mine. Og da må jeg ta i bruk nattetimer, når jeg egentlig burde sove... Alle andre sover søtt..
Døgnet har for få timer for en tvillingmamma som skal jobbe, ordne til jul, holde styr på huset, helst trimme.., og ta seg av ungene....
Skal ikke klage for det er jo sååå kos med de små. Sove kan en gjør senere.

Kjempeflott tiltak av Magnhild dette her! Takk for inisiativet..
Nå kan vi hole kontakten. Superbra. For jeg har savner praten med likesinnede..

Vel, da må jeg få skrivd ut de bildene..
Skravles..

2 kommentarer:

LuckyTone sa...

Helt enig i at døgnet har for få timer. Gleder meg til guttene sover fra 19 til 07!! :) Det blir fantastisk. Får bare håpe at de gjør det en gang:)
I dag har jeg også bestilt julekort + mange bilder til fremkalling. Måtte begrense meg litt hadde jo ca 1000 bilder. Jeg knipser og knipser og putter inn i hvert sitt album til guttene. Og jeg har bestilt kalender med bilder av guttene..julegave til besteforeldre:)
Nå ligger guttene å sover...en på sofaen og en i vognen. Det er vel snart tid for mat tenker jeg..
I MORGEN KOMMER AU PAIREN!!!:)

Eva sa...

Gutta sov sin første hele natt i natt!!!! Fra halv tolv til halv sju! Jeg kom meg ikke i seng før halv to.... Så det ble "bare" fem timer på meg.

Fikk vaska nesten hele kjøkkenet før klokka var ni i dag tidlig..

Utrolig deilig å ha litt tid på kvelden etter alle har lagt seg. Får ta unna papirarbeid mens det er ro rundt øra.)

Men, nå må jeg vel legge bort posen med M å komme meg i senga..

Skal på familiejulebord i mårga. En stor vennegjeng med barn og hele pakka.. Det blir koselig.

Natta.