fredag 8. desember 2006

Hei og hå!

Jeg er så glad. Har vært på etterkontroll hos legen. Fikk ultralyd. Legen var helt sjokkert. Livmoren min har trukket seg sånn tilbake at der ser ut som om jeg aldri har født:D Ungpikelivmor kalte hun det. hehe

Ellers er det travelt her, men det går fint. Samboeren min jobber mye pga butikken. Og mer blir det nå som julen nærmer seg. Det blir litt vel mye av og til, men vi har noen besteforeldre som er flink å hjelpe. Noen morgener må jeg ringe min mor for å spørre om hun kan levere ungen i barnehagen (hvis jeg har fått ekstremt lite søvn), og da går hun fra jobb og stiller på døren. Kjempetakknemlig for det. Jeg svimte forresten av her en dag. Stod og holdt på den ene babyen da det begynte å gå rundt for meg, så mistet jeg følelsen i den ene hånden. Stod ved sengen vår. Fikk akkurat lagt ungen ned og skulle legge meg ned selv....og så husker jeg ikke mer. Våknet liggende ved siden av ungen.

Ungene er blitt helt ekstremt kosete og vil ikke legges ned. Husker ikke at det var slik med storebroren.

Hvordan er det å gå på butikkene med tvillingvognen for dere? Av og til prøver jeg å unngå blikkontakt med folk for alle skal smile, si en kommentar eller henge over vognen for å se. Hyggelig med litt oppmerksomhet, men det kan bli litt mye av og til når en er sliten.

Storebror (Kjetil) hadde barnehagen på bursdagsbesøk i går. 13 unger med sukkerkikk og jeg med to timer søvn bak meg. Voksenbesøk på tirsdag som var og nabounger på kommende søndag. Det er et maratonløp.

7 kommentarer:

LuckyTone sa...

Så skummelt at du besvimte! Er det på grunn av lite søvn?
Jeg kjenner godt til den travle førjulstiden, mannen her jobber også i butikk. Så han er stort sett på jobb hele tiden:( Reiser til haugesund i butikker der og rundt om i Bergen. Han må jo selvsagt være med på varetelling i alle butikkene:( MEN nå kommer jo snart Ceci:) Au pairen.

Ang. tvillingvogn i butikker...har ikke fartet så mye men når jeg har vert noen plasser ser alle og vil si noe. Jeg har også noen ganger prøvd å se vekk. Men det er jo kos også da. Blir litt stolt:)

Unknown sa...

Hvilken butikker er det han jobber i da? Min jobber i Rema. Det er vel ikke matvarebransjen han og er i?:)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Han er vel ikke tilfeldigvis en østlending? Samboeren min sa at det var en fra knarvik som fikk tvillinger rett før oss. Og det sier han først nå!! Enda jeg har fortalt om deg.

Unknown sa...

Du er jo ikke fra Knarvik da, men nesten. Han her som mannen min snakket om, er fra stabburet og reiser i butikker, men han hadde visst gitt seg.

LuckyTone sa...

Nei, han jobber i Haaland sko:)Så det er ikke mangel på sko her i heimen nei:) Ble lite handling da jeg var gravid, pga feite føtter! He, he, men får prøve å ta det igjen nå!! :)

Magnhild sa...

*bittelitt misunnelig på det å ha en mann i Haaland sko*

Man kan ikke få nok sko! (Selv om gubben her i huset mener det...