søndag 17. desember 2006

Bilder for første gang...


Jeg har aldri kommet så langt at jeg har fått lagt ut noen bilder i det hele tatt på SM... tenkte debyen min kunne bli her, litt mindre skummelt kanskje?! Også er det jo ikke sikkert jeg får det til heller da....

.

Tenkte jeg skulle legge inn et bilde fra dagen før Birgitte og Askil ble født, synes det er helt ufattelig at magen min har vært så stor nå.... Da syntes jeg ikke at den var så enorm, ble bare oppgitt over alle kommentarer jeg fikk når jeg beveget meg ute blandt folk...

4 kommentarer:

Livø sa...

Det funket ikke.... Hva gjør jeg feil mon tro??? Havnet bare på innloggingssiden til Fotoknudsen...

Cecilie sa...

Vet ikke hvordan du gjør det fra Fotoknudsen.
Jeg browset bare i mine egne bilder som ligger på datan og lastet opp - det gikk helt fint!

Gleder meg til å se bilde!!!

Unknown sa...

Når du skriver innlegg så trykker du på knappen som er ved siden av ABC knappen. Der kan du laste ned bilde fra dataen.

Livø sa...

Da skal jeg prøve meg en gang til!!!