søndag 17. desember 2006

Her er mine unger


Da er bildene til julekortene bestillt. Det ble tatt i panikken hin dagen og bestilling ble sendt Foto Knudsen nå. Det spørs om det kommer fram til jul. De får det vel i romjulen. Jaja, jeg har hatt nok med eksamenslesing og unger. Har ikke hatt tid. Det var ikke så lett å ta et bra bilde med alle tre. Leo Alexander (nederst) ser lettere forskrekket ut :D Blitsen gikk jo i ett. Snille Kjetil smilte på kommando selv om han var kjempelei.
Det var forresten lett å legge inn bilde. Man trykker på firkanten som er ved siden av ABC knappen.

12 kommentarer:

Magnhild sa...

Åååh så nydelig barn!!
*sukk* så store de er blitt da! De var mye mindre sist jeg så de...

Må bare spørre: kler du dem likt? Eller var det tilfeldig nå?

jeg lurer mest fordi jeg selv får masse spørsmål om det. Vi kler dem ikke likt og synes det er greit. Blir litt satt ut om de plutselig er kledd i det samme, noe som hender om mannen og jeg kler hver vår gutt.

Unknown sa...

Jeg kler dem likt noen ganger når vi skal i besøk for enkelte synes det er artig. Jeg synes det er litt kjedelig å ha to som ser helt like ut. Hjemme har jeg forskjellige klær på dem. Jeg kledde dem likt nå for å få et mer "harmonisk" og ikke så "rotete" bilde. Hadde ikke klær som matchet. Vi har kun fått like klær i gaver. Når jeg kjøper fremover kommer jeg sikkert til å kjøpe like, men med forskjellige farger eller noe som matcher i stilen.

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Du skrev jo innpå dobbelt glede at dine unger hadde kløften i haken etter deg og det var det eneste de hadde etter deg. Jeg så på bildene nå og jeg synes de ligner ganske mye på deg jeg slik jeg husker deg fra sykehuset. Kanskje spesielt han ene. Selv om de er like så synes jeg de er litt forskjellige på bildet. Nå vet jeg jo ikke hvordan mannen din ser ut da i virkeligheten. Har kun sett han innpå den siden om kreft.

Magnhild sa...

Hehe, Erik og Oscar ligner veldig VELDIG på faren. Skulle tro det var de to som var tvillinger. Fredrik er mer lik meg. Noen sier at han faktisk ligner på meg også. Helt gerit det, men jeg ser det ikke. Utenom kløften i haken da.

vi kler ikke gutta likt, men med farger som matcher. Av gaver så har vi nesten byttet alt fordi at var i velur, noe mannen ikke klarer å ta på. Så da blir det forskjellige klær i stedet. Men det er vanskelig å finne matchnde klær til dem synes jeg...

Hva skal dere ha på dem på julaften? Vi har to muligheter, kommer helt an på hvor mye de vokser. Har to sett fra NameIt og to fra H&M. S å fr vi se hva vi kler på dem. Til vanlig har vi bare på dem body og strømpebukse, så alle klærene til nå har vært ganske bortkastet...

Livø sa...

Kjempeflotte barn Elisabeth!
Det ser jammen ut som at Kjetil er en skikkelig stolt storebror!

Vi kler heller ikke barna våre likt....he-he....
Skal si deg Askil hadde vært fornøyd om det dukket opp bilder av han i kjole... (ikke det at det blir mye brukt, her går det også mest i body og strømpebukser...)

Unknown sa...

Oscar, er det han til venstre innpå dobbelt glede? (tror det var til venstre)...på de bildene du la ved siden av hverandre. Jeg synes hvertfall han lignet på faren og han til høyre lignet på deg. Og han synes jeg lignet ganske mye på deg.

Magnhild sa...

Nei på det bildet jeg ha delt opp er Fredrik til venstre og Oscar til høyre...

Unknown sa...

Nå måtte jeg inn og sjekke:)

Jeg synes han til høyre ligner på deg jeg, men så har jeg ikke sett deg så mye da. Og har ikke sett mannen din.

LuckyTone sa...

Hærlige barn! Alle tre!
Julekort i romjulen er jo også flott!!

Ang. å kle dem likt: Jeg gjør det når jeg skal noen plasser. Litt vanskelig her hjemme, gulping og tissing:) Og så kjøpte jeg klærene i samme str. Gabriel er jo mye større enn Isak;) Ja, ja... Nå skriker Gabriel på oppmerksomhet. Får kose litt...:)

Unknown sa...

Magnhild:
Angående julen så skal vi ha på noe vi fikk i gave. Små skjorter med slike hele vester som tres utenpå.

Unknown sa...

Takk for komplimenter dere. Og dere andre som har lagt inn bilde, dere har også kjempesøte barn alle sammen. Tror ikke jeg skrev det til alle. Det er ofte jeg er innpå og leser i full fart før jeg går igjen og da tenker jeg ikke på å legge inn kommentarer seinere.