søndag 31. desember 2006

Nyttår

Julen har gått unna i full fart, det har vært litt for mye aktivitet for vår del og må innrømme at det gjør godt å tenke på at vi bare blir oss 4 her hjemme i kveld. Egentlig skulle vi hatt selskap med 2 vennepar, men det ene har blitt sykt og hos det andre har den kvinnelige halvdelen mistet sin bestefar i går.
I går hadde Erik bursdag og vi kom hjem sent, hadde tenkt å åpne en vinflaske siden jeg nå skal slutte å pumpe... men vi ble i stedet sittende å prate til langt på natt... vi har jo ikke hatt noe tid alene nesten i hele jula.
Jeg synes nesten det er ubegripelig at vi nå står foran et nytt år, rart blir det å skrive 2007! Dette året har vært et år med vanvittig mange store begivenheter og utfordringer.... hvem hadde trodd at livssituasjonen vår skulle være slik den er nå for et år siden? Jeg hadde vel knapt tenkt tanken om at det noen gang kunne bli virkelighet at jeg skulle bli mor.... Jeg slet meg gjennom hormonkurene i forkant av prøverørsforsøket, alle bivirkninger.... kunne knapt gå over gulvet i en rett linje og langt i fra at jeg fikk lov til å kjøre bil.... Troen på at det skulle fungere var svært liten og derfor er det ganske vanvittig å tenke på resultatet nå.... Jeg er tvillingmamma og har 2 velskapte barn på 3 mnd!

Jeg har alltid syntes at nyttårsaften er en dag med blandede følelser... men, i dag gleder jeg meg fordi jeg vet at vi skal få oppleve så utrolig mye flott i det kommende året takket være Birgitte og Askil!

Vil ønske dere alle et riktig godt nytt år, må det bli et knallbra år for oss alle sammen!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Helt rart å tenke på. I fjor på nyttårsaften hadde vi ikke peiling på at vi skulle bli tvillingforeldre i det året. Lurer på hva som skjer dette året:)

Livø sa...

Det er vel nettopp det som er så vidunderlig... overraskelsene står i kø for oss i tiden framover!
Gleder meg til alt vi skal oppleve sammen med de to barna våre i tiden framover!

LuckyTone sa...

Hei hå! Godt nytt år!!
Vi er heldige som har fått tvillinger:) Forrige nyttårsaften satt jeg og mannen her hjemme og koste oss alene, pratet om at det kanskje var den siste nyttårsaften uten barn. Vi var jo også midt oppi hormonkurer og det hele.
Deilig at den tiden er over...puhh..
Det blir et spennende år dette!!!

Eva sa...

Vi var også veldig uvitende om hva som skulle skje oss i 2006 på nyttårsaften i fjor...
Men, HURRA for en overraskelse..!