mandag 18. desember 2006

Åååh sliten i hodet nå!

nå er vi kommet til det punktet at vi holder smågutta våkne i tiden før legging. Med Erik var dette lett, for da fikk han bare ikke smokk. Men smågutta bryr seg ikke om smokk noe særlig og sovner uansett. Og nå er de kjempesinte fordi jeg ikke holder og koser på dem. Sitter her alene hjemme, mannen er på trening, Erik er i seng og de små griner. Og tar jeg dem opp griner de også. Herlighet nå må det snart være leggetid!!

Jaja, de skal snart få mat og bad og så litt påfyll av mat og så er det natta frem til kl fem ca. De sover masse og det er superdeilig... Men akkurat nå er de ganske billig altså! Har fortsatt en del hodepine pga det høye blodtrykket som kom etter svvangerskapsforgiftningen og nå de medisinene jeg må gå på for å holde det nede. *sukk*

Mye syting her nå. Kommer tilbake i bedre humør om en times tid... ;)

1 kommentar:

LuckyTone sa...

Har lov til å syte av og til da. Vi må jo det. Her har vi hatt en super natt!!! Begge guttene sov fra 23.30 til 08.00. Gabriel våknet 6.30 og da kom han oppi sengen til meg og sov videre. Deilig. Men gjett om jeg var trøtt i dag tidlig alikevell:):)