torsdag 7. desember 2006

Spent på søndagen

Hei jenter! Jeg er sååå spent på søndagen som kommer. Da skal vi nemlig opp på flesland og hente au pairen vår!!!!!!! Hun kommer fra peru og er en velig koselig jente. Vi har hatt hun på besøk før vi bestemte oss for henne:) Gleder meg til hun kan hjelpe til med guttene, husarbeid, matlaging og handling, og ikke minst; være med på babysang!! Blir sikkert deilig å være to hele tiden. Klarer meg jo helt flott alene, men sikkert veldig deilig å være to.
Vaskemaskinen går jo i ett her og det kommer alltid nye klær på vaskerommet, da kan jo hun hjelpe til der med bretting og det hele:)Hi, hi.
Nå ligger guttene og sover, mens jeg slapper av på morran med en kakemann!

Hvor ligger barna deres? Har dere de på rommet med dere? Det har vi, og jeg lurer på når vi skal flytte de inn på eget rom...Tror jeg vil ha de hos meg til de blir rundt 6 mnd....kanskje?
Eller kanskje når de begynner med grøt? Lurte på å begynne med grøt når de er 4 mnd. De spiser jo så mye nan! Gabriel kan spise 240 ml til ett måltid, mens Isak holder seg på 150. Godt at de spiser! Gabriel er blitt en skikklig plugg! Stor og god gutt. Isak er stor også men mye mindre enn Gabriel. Skulle prøvd å lagt inn ett bilde jeg og, men hakke peiling på hvordan det gjøres. Mannen må hjelpe når vi har tid(ikke mye av det:))
Nei, jeg får brette klær:( Snakkes.
Klem Tone

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Så deilig med au pair!
Mannen har lyst han også, men jeg er litt usikker så det blir nok til at vi ikke får det, tenker jeg.
Lykke til, forresten! Håper det svarer til forventningene :)

Tvillingene ligger på eget rom selvom de bare er 3 mnd. De har nettopp fått det og det fungerer veldig bra! Vår nattesøvn er betraktelig bedre enn da vi hadde de på vårt rom. Spesielt jeg våknet jo av den minste lyd og det ble ganske slitsomt i lengden.
Som oftest nå må vi opp en-to ganger i tillegg til nattmaten og det er greit.

Klem.

Unknown sa...

Å fy jeg er misunnelig!

Med forrigemann tror jeg vi tok han på eget rom da han var 6 måneder.

Kjenner igjen det med klesvask. Evig runddans. Det kjedligste er å brette klærne. Det tar jeg i skippertak.

Magnhild sa...

Klesvask er utrolig kjedelig!! Her blir det meste rene tøyet lagt i en kurv og rett på ungene igjen uten å bli brettet. Det er jo så kjedelig!! Det minner meg på at jeg må ut på badet en tur og vaske en maskin ja... *tusle*

Og ang aupair så har ikke vi behov for det. Synes ikke livet er slitsomt nå jeg... Men jeg er jo så heldig at faren er hjemme hele tiden. At han er i permoisjon er nok det lureste vi har gjort tenker jeg. Dessuten er Erik supersnill også, så vi har ikke noe å klage over.

Eva sa...

Kunne godt trengt en hjelpende hånd her i huset.. Problemet er bare at jeg må gjøre alt selv for å bli fornøyd... Men, så liker jeg å holde på med ALT og da...