fredag 14. desember 2007

God jul!

Hei jenter!

Det er travle tider om dagen så det er ikke stort jeg får vært her inne.
Jeg håper dere alle har det bra i denne førjulstida!

Vi skal feire jul hjemme hos oss med mamma og pappa, min bror m/familie og min tante og hennes sønn. Det blir nok veldig hyggelig, men sikkert også litt travelt! Men vi skal mest kose oss, da ;)

Åpning av pakkene begynner vi med på morgenen og avslutter med familiepakkene etter middag. Regner med at det blir litt mer opplagte barn da og mindre stress og mas :)
Jeg har vært ferdig med julegavene en stund og det er deilig - har bakt pepperkaker med ungene og tenkte jeg skulle prøve meg på et par-tre kakeslag til.

For øyeblikket er jeg hjemme alene med Kasper og Gabrielle - Morten og Fride er i Tromsø. Fride skal på teater med sin bestemor i ettermiddag og det blir nok stooor stas!

Jeg håper dere alle får en kjempetrivelig jul sammen med store og små! Kos dere!

Mange juleklemmer fra oss.

Jeg legger ved årets julekort fra oss og som er printet ut på ferdige julekort hos fotoknudsen :)

6 kommentarer:

Livø sa...

Åååå så nydelig bilde Cecilie!! Helskjønne er de!

Jammen går tiden unna og det er helt utrolig at det er julaften om 10 dager...
Kos dere og nyt dagene framover!
Stor klem fra oss alle Mossekråkene!

Cecilie sa...

Hei vennen :)

Tenkte jeg skulle ringe deg i dag, men så dukket det ene opp etter det andre..

Det var sååå koselig å ha besøk av dere! Fride prater om dere enda :)

Jeg håper dere har det bra alle 4 og får en super jul!
Vi må prøve og møtes igjen om ikke lenge - rett over nyåret, tenker jeg vi sier ;)

God klem til deg fra meg!

Eva sa...

Alldeles nydelig bilde!

Kos dere masse med resten av forberedelsene! Det er det som er stasen med jula: forventningene...

Det med å åpne pakker litt utover dagen var igrunn genialt. For ungene er jo ikke opplagt til det på kveldinga... Tror vi å må prøve på noe slikt..:-)

Jule klem fra oss "nordboere.."

Unknown sa...

Så fint bilde!!

Cecilie sa...

Eva: Jeg tror det kan bli en liten suksess :) til de blir så store at de klarer å holde det gående litt lenger utover kvelden.
I fjor så var Fride så sliten på slutten og jeg husker jeg nesten kastet pakkene rundt for å bli ferdig. Det er ikke noe gøy..

Målet vårt er at alle pakker fra venner og kjente skal åpnes før middag (gjerne før og etter frokost evnt. etter lunsj) og at det kun er pakkene til familien igjen som skal åpnes etter middag.
Dette har vi også gitt beskjed om til de som kommer på besøk.

LuckyTone sa...

Så utrolig fint julekort! Nydelige unger dere har!

Nå er det bare ett par dager til julaften! Kos dere med de siste forberedelsene:)

Lur idee med åpningen av julegavene:)
Klem