mandag 7. januar 2008

Hei

Blir ikke til at jeg skriver mye her, men ser at det har dabbet litt av hos alle. Er innom og kikker av og til og ser om noen har skrevet:)

Så var julen over og jeg er ikke litt uthvilt. Syke unger og jeg selv har vært syk. Nå er Leo og Eskil syk igjen. Jeg startet året med en liten blodforgiftning. Fikk en liten blemme på håndleddet på nyttårsaften. I løpet av natten ble det et sår og neste dag så jeg at det spredde seg en rød strek oppover armen (inni huden). Dro til legen og fikk antibiotika. Så har vært helt slått ut av medisinen. Blir så slapp og svimmel.

Og så var det et nytt semester. Får bare glede meg til sommeren:)


Ble forresten planfadder i går:) Er jo så mange som har blitt det. Har litt bedre samvittighet nå:) Gleder meg til å se bilde og finne ut hvor barnet kommer fra!

Og så vet jeg om en som er med på å arrangere lastebilturer bort til barnehjem i Russland. Så nå skal jeg begynne å gi barneklær, pledd ol til dem i stedenfor fretex. Har også fått med meg noen venninner som skal samle sammen ting å gi bort.

Har egentlig sluttet med nyttårsfortsett, men nå skal dette være mitt nyttårsfortsett, å gjøre en innsats for andre barn som ikke har det bra. Selv om det ikke er en stor innsats gjerne så hjelper det jo hvis alle gjør litt.

3 kommentarer:

Eva sa...

Så fint at du gjør en innsats!
Her blir det bare med tanken.... Og påfølgendedårlig samvittighet..:-(

Blodforgiftning er ikke noe stas.. Hadde det selv en gang. Fikk også "hestekur" med antibiotika. Det endte med at jeg måtte gi meg midt i kuren, før magen streika helt...! Heldigvis gikk det bra da..

Det ser ut som folk har det travelt for tida ja, for det er lite nye innlegg..
Skal prøve å skrive litt i mårgen, dersom gutta ikke knaser pc`n i forsøket.....:-)
De har blitt ordentlige klatremuser...:-D

LuckyTone sa...

Det er kjekt å være plan fadder! Vi har en jente på 8 år fra Mali! Hun er kjempe søt!!! Veldig kjekt å få brev og bilder!!!

Han som kjører til Russland med klær etc...Hvor kan jeg levere klær etc? Jeg har pleid å gi til sånne lastebiler som skal til Romania... De pleier innimellom å stå på kaien i Knarvik. Da kan en gi boss sekker med klær, sko, så betaler jeg ca 50 kr pr sekk(tror det er frivillig)... Dette er for transporten. Sist jeg ga klær og sko betalte jeg flere hundre kroner..:). Har alltid så masse som skal gis vekk av både sko og klær. Utrolig hva en kjøper altså!!!

Stakkars deg som ble syk..Blodforgiftning..off.... Klem!. Det er jo så mye sykdom for tiden. Gutta mine er veldig forkjølet, men ikke noe mer... heldigvis:)

Nå skal vi kle på oss regnklær og gå ut og mate sauer og geiter:)... Guttene elsker det!!!

Unknown sa...

Vet ikke helt ennå. Det er en dame som er innom butikken til Kjartan og får såpe, tannkrem ol. når de skal sende avgårde lastebiler. Hun har ikke vært der på en stund. Kjartan snakket med barnebarnet (som er ansatt)og han skulle spørre henne. Han fortalte også at det skulle være bildeframvisning på storskjerm snart, fra de stedene de ga til.