søndag 13. januar 2008

Tiden flyr her også!

Ja, jeg må jo si at tiden flyr her også. Jeg henger ikke helt med i hverdagen. Vi holder nå på å flytte, både oss og mamma, siden vi skal bytte hus. Så siden september så har vi bodd sammen med mamma, og nå er huset snart ferdig, så da har vi begynt å flytte begge veier. Nå ser vi snart enden på selve flyttingen, men nå skal alt finne sin plass i huset. Jeg blir sprø av mindre.

I tillegg så er jeg jo student, men har ikke studielån, så jeg må jobbe ved siden av. Så det blir en del ettermiddager og helger som går med til jobbing. Det er ikke helt enkelt, men det går rundt. Jeg ser veldig frem til å være ferdig utdannet til våren og søknadsutkastet er allerede ferdig skrevet slik at jeg sender den ut med en gang jeg ser en interessant utlysning. Det er skummelt og spennende dette her.

Hva ungene angår så vokser de. Nå går endelig Oscar, mens Fredrik ikke gidder enda. Det går jo så mye fortere med kryping. Så her går det i superrask kryping og klatring. De er overalt, hele tiden. Kjøkkenbord, kjøkkenbenk, stoler overalt, vinduskarmer... Tja, omtrent over alt. Det er egentlig ganske morsomt, men veldig slitsomt når jeg står og skal legge sammen klær eller lage mat... Men sånn er det vel for alle tenker jeg.

Nå ser jeg veldig frem til uke 6 og tur til København. Det er studietur fra mandag til fredag, men en venninne og jeg drar ned lørdag. Så jeg får "fri" fra lørdag til fredag. Skal bli veldig deilig, men sikkert også veldig slitsomt. Men københavn er jo moro uansett.

Jaja, nå vet jeg at fem ferdig tørkete maskiner med klær venter på bretting og sortering, så jeg får vel bare begynne med det med en gang. Det forsvinner ikke av seg selv har jeg skjønt... *sukk*

1 kommentar:

LuckyTone sa...

Kjekt å høre fra deg Magnhild! Kos å lese hvordan det går med dere.
Kos dere videre med flyttingen;)

Flinke gutter, en går og en raser av gårde på knærne:) Kjenner til det å ha gutter overalt:) På bord, i vinduskarm etc... Alt skal utforskes.

Så deilig med en tur til Køben da:) Da må du kose deg masse masse!

Klem