søndag 13. januar 2008

Nytt treff?

Når skal vi begynne å planlegge nytt treff???? Jeg har veldig lyst til å treffe dere alle igjen.
Hadde vært kjekt å fått til ett treff i 2008. Jo før jo bedre:) Tjihii!

Når?
Hvor? ( ikke Bergensområdet regner jeg med;) ) Nå er det vår tur til å reise langt:)

Skal vi ta ett treff med eller uten mann og barn:) ???????


Jeg er klar for treff. Jeg tar gjerne ett treff med mann og barn og ett treff uten:) Samma for meg.
Ser for meg at treffet kan være til våren eller høsten?...

Hvilke tanker har dere jenter? Er dere klare for ett treff, eller?????


Klem fra Tone.

20 kommentarer:

Livø sa...

Selvfølgelig hadde det vært hyggelig med treff igjen!

Jeg er vel også med på det meste, men vil nok foretrekke å slippe den lange reisen om treffet blir med barn!

Kunne jo vært moro å møtes bare vi mammane også da... liker den tanken.

Det jeg vet er at sommeren pakker seg fort med planer og vi har ikke tenkt oss noen reprise av et tettpakket programm til sommeren!

Magnhild sa...

Jeg er også veldig klar for nytt treff. Det hadde vært kjempeflott det! Vi er nok med på det meste, men må vite i relativt god tid slik at mann kan ta seg litt fri. Vet ikke om det finnes noe sted på østlandet hvor vi kan ta inn alle sammen. Men kanskje noen av dere der borte kjenner til det?

Og treff for bare oss mammaer er jo veldig moro! Kanskje tr.heim for å få med Eva lett? Det finnes kanskje noe spa-hotel der oppe hvor vi kan "legge oss inn". Eller en tur til køben eller noe lignende for å komme HELT vekk! Jeg er med på det meste, så lenge det ikke koster skjorten. Ikke bare enkelt å leve på en inntekt pluss litt.

Eva sa...

det hadde vært gøy ja!

Spahelg for mammaer.....:-)
Det hadde vært noe det.. (drømme)

LuckyTone sa...

Hadde jo vært veldig deilig med en spa helg:)

Såg så vidt etter spa hotel i trondheim.
Britannia Hotel.... :) Det såg jo veldig bra ut, men vet ikke når spa avdelignen er ferdig... stod bare at den skulle åpne i 2008:)

Jeg har veldig lyst til å ta en spa helg sammen med dere, jenter:) Da hadde vi fått tid til å snakke litt sammen uten alle disse barna;)
....men er selvsagt med på ett treff med hele familien også, veldig koselig det og!


^Nå er jeg gira på en spa helg:)
Skal vi ta en helg i mars:);)????Eller kanskje april?:)

Dette fortjener vi virkelig jenter!!!!

Unknown sa...

Jeg er med på treff med oss jentene, MEN i mars april er jeg altfor opptatt. har eksamener og bacheloroppgaven. Jeg kan ikke før etter 19. juni hvis det skal være helt sikkert. Kanskje jeg kan presse det inn en gang i juni eller midten av februar, men jeg er ikke helt sikker ennå.

Britannia Hotell anbefaler Kjartan.
Spa er ikke så viktig for meg, men jeg er med siden dere har veldig lyst. Men er det veldig dyrt?

LuckyTone sa...

Jeg har aldri vært på spa helg før, fikk en brosjyre i posten hin dagen... Det var på ett hotel i bergen da, men det koster kanskje ca det samme.
Der kostet det 2300 for: 1 time behandling en dag, 1 time behandling 2. dag, overnatting, 2(eller3 retters middag)

Så ca 3000 for to overnattinger, litt spa og middag kanskje?:) Vet ikke... bare tipper litt!

Håper virkelig vi kan gjøre dette, hadde vært knall! Men alle trenger jo ikke ta spa... det er vel valgfritt:)
Jeg kan i februar, men ikke helgen den 16. Da skal jeg feire 30 års dagen min:):) :):) Yohoo!!

Livø sa...

Jeg er veldig negativ nå, det er jeg klar over... Men jeg synes det blir for dyrt å reise til Trondheim OG dra på SPA samtidig....
For meg er det heller ikke så aktuelt å reise noe sted før påske ihvertfall.
Erik begynner i ny jobb i april, og hvordan hverdagen vår blir da vet jeg ikke så mye om enda.

LuckyTone sa...

Åhh, det hadde vært såååå koselig! Men som sagt så må vi jo ikke ta spa. Det er valgfritt. Vi kan nok bo på ett "spa hotel" selv om noen ikke vil ta spa.
Tror jeg vil pleie meg selv litt iallefall;) Jeg gjør ikke det for ofte, nei:) Men ikke sånne super dyre greier, en eller to enkle behandlinger ville det nok blitt på meg:) He, he:)

Unknown sa...

magnhild og tone: Hadder dere tenkt å kjøre opp eller ta fly? Hvis det er Trondhjem vi bestemmer oss for.

Unknown sa...

Nå søkte jeg på kart etter Fræna. Hvor ligger det egentlig? Er ikke Trondheim forbi Fræna? Det er jo et stykke hvis jeg søkte på riktig plass. Er ikke det litt bedre å ta det på andre siden slik at det blir mot oss som bor sør i Norge? Altså trenger ikke være så langt fra Eva, men på den andre siden hvis dere skjønner.

Cecilie sa...

Det hadde vært hyggelig og møtes igjen - men jeg tror nok jeg melder pass hvis det blir i Trondheim.

Uten å virke skikkelig snurt og barnslig her så, så jeg for meg at det skulle bli litt nærmere oss på østlandet denne gang. Eller misforsto jeg, kanskje?

Men for all del- hvis det er til Trondheim de fleste vil så er det selvfølgelig greit, men da blir det uten meg.

Unknown sa...

Hva med her? På Geilo.
http://www.drholms.no/

Det er spa, god mat og bowling.

Eller helst næremere østlandet? Det blir 3,5 time med kjøring fra både oslo og bergen (vet ikke med tog). Men det blir 6-7 timer fra Fræna.
Altså trenger ikke å være Geilo:) Jeg er åpen for alt, hvor det enn skulle være

LuckyTone sa...

Om dere vil ha det på østlandet er det helt greit for meg:) Jeg tenker det er lettest å ta det en plass vi kan fly til dva. Oslo, trongheim etc...:) Så slipper vi å kjøre:)( dette er hvis vi skal ha en mamma-helg:):)

Livø og Cecilie;Ett lite tips: Kom med forslag på hvor vi kan være på Østlandet så er det lettere å bestemme seg for det;)

Cecilie sa...

Man har jo mange muligheter på Østlandet, da.

Jessheim, for eksempel - det blir billig, det! Alle kan bo hos meg og dere skal bli så godt vartet opp atte. Har ei god venninne som driver spa i Oslo også så det er i boks ;) Og flyplassen er bare noen minutter unna ;) Neida, fra spøk til alvor.

Er det jentetreff det blir? Hvis det er oss jentene så er vi jo bare 6 stykker og da er det jo egentlig ingen begrensning i forhold til stort hus/leilighet e.l.
Jeg skal innrømme at det frister ganske bra med et treff uten barn.

For midt vedkommende så passer månedsskiftet mai/juni eller noe rundt samme tidspunkt som i fjor, best.

Eva sa...

Slenger meg inn i diskusjonen...

Viss det blir mamma helg, har jeg ikke lyst til å kjøre "halve" landet alene..
Men finner jeg ok flybilletter kan jeg godt fly oslo eller bergen. Kjører til Trondheim viss det blir aktuelt.
Spahelg er for meg en drøm.. Men, ser vel ikke helt muligheten for en full spahelg med all oppvartning..
Men, litt hadde vel gått greitt..:-)

Jeg kan slenge med ett helt annet forslag.... Uten at jeg har peiling på hvordan dere stiller dere til noe slikt...:-)
Dere tar fly til molde. Så kjører vi til ei veninne av meg som driver med hester. Vi saler opp og rir innover fjellet.. Overnatter der i lavo.. Tenner bål og koser oss..
Dette er bare noe jeg tenkte på i dag som jeg ville lufte..

Men, jeg blir med på det meste. Bare det ikke blir alt for kostbart da...:-)

Unknown sa...

Rir?!! Hjelp! Jeg satt på hesteryggen på utdrikkingslaget mitt og jeg var LIVredd hele turen.

Men godt og gjennomtenkt forslag! Tror dessverre jeg ikke tør det.

LuckyTone sa...

Eva: Det hørtes jo utrolig kjekt ut!!! Jeg har aldri ridd før, men kan vel lære det?:)
Det hørtes ut som en spennende og "annerledes" mamma-helg, for min del! Jeg stiller med ridebukse på hesteryggen:) Knegg- knegg:):)
Jeg er med på det meste;)

LuckyTone sa...

Er dere klare for en helg,jenter??:)
Jeg vil, jeg vil, jeg vil:).... blir utålmodig når jeg haaar så lyst:).... Det hadde vært så utrolig kos å møtt dere alle igjen... Prate og kose oss;)

Eva sa...

Bare en liten tilleggsopplysning om en EVNT. ridetur...: Hestene er utrolig snille! De er brukt som hester for en folkehøyskole, og er vant til forskjellige mennesker..

Og de er ingen fare om dere ikke "kan" å ri. Jeg satt på hesteryggen for første gang på en tilsvarende tur...:-)
Det er veldig veldig gøy!!

(men for all del, dette er bare ett forslag fra min side! Kom med innspill, så får vi diskutere..:-)

Unknown sa...

Ikke mye svar du fikk Tone:)

Egentlig har jeg litt lyst på en tur der en kan spise en god middag, drikke, høre musikk, sove skikkelig ut, kunne ta seg en lang dusj uten barn som venter osv.
Lavo høres veldig koselig ut, men var ikke helt sånn tur jeg hadde sett for meg. Og hest skremmer meg. Likevel er jeg med hvis de andre har lyst. Tone er i hvertfall klar:)

Hva sier dere andre? Livø og Cecilie, har dere noen forslag?