søndag 3. februar 2008

Tone

Tone, var det ikke du som spurte hvor du kunne gi klær som gikk til barnehjemmet i Russland, som jeg snakket om? Nå har kjartan snakket med hun som er med på å arrangere det og hun sa at hun kunne komme og hente det på jobben til kjartan. Hun bor i nærheten der kjartan jobber. Kjartan eller jeg kan komme innom og hente hvis dere vil gi bort noe. Jeg skal ta med noe som en venninne skulle gi og.

Utstyret går til barnehjem, kvinnefengsel og sykehus i Russland. De sa de trengte spesielt baby-/barneklær. De fleste ga bare kvinneklær. Men hun sa også at de trengte alt.

1 kommentar:

LuckyTone sa...

Jeg har for en liten mnd siden kvittet meg med alle klær vi hadde:) Jeg hadde en skikkelig ryddings i skuffer og skap. Men det blir sikkert ikke så mange mnd til jeg kan rydde igjen. Er alltid noe vi kan "kaste" "gi bort".