søndag 17. februar 2008

Hei alle!

Hei igjen ja!

Hvordan går det med alle? Er deres hverdag like aktiv som min? Det tar virkelig på å jobbe to jobber, studere og flytte ved siden av familie og vanlig hverdag. Jeg blir svett bare av tanken.

Men her går dagene. Vi har nå flyttet inn i huset, men har langt fra kommet i stand her. Det er virkelig tidkrevende å flytte inn. Ellers så studerer jeg siste semester på høyskolen. Har nettopp vært en uke i København på studietur. Utrolig kjekt og veldig deilig å få litt ungefri. Fikk shoppe masse og lærte vel kanskje bittelitt også. Men det viktigste var ett avbrekk i hverdagen.

Nå mellom vinterferie og påskeferie skal jeg i praksis. Det skal bli litt spennende tenker jeg. Alltid lærerikt, men også slitsomt i praksis. Skal være på sjette trinn og jobbe med lesing og skriving for barn og unge. Får forfatterbesøk også, så det blir jo litt spennende for oss alle.

Ellers skjer det ikke så masse. Oscar går/løper rundt her, men Fredrik enda ikke har sluppet seg. han nekter å gå, men går rundt alt mulig og med gåbil, så han kan hvis han vil. Han vil bare ikke. Erik er storebror med stor S og leker og koser med gutta. Tolererer masse og er bare snill og grei. Veldig kjekt å se på.


Utover det så ser jeg at interessen her inne har dabbet av. Ikke overraskende vil jeg si. Vi har jo alle nå mer å henge fingrene i enn tidligere og langt fra så mye tid på nett. Håper likevel å se dere her inne sånn av og til. Det hadde vært kjekt å følge med alle barna og mødrene. Jeg er jo omtrent aldri her inne, men følger med på om det kommer nye innlegg.

Angående treff så hadde det vært kjekt å treffes igjen. Og da synes jeg vi skal til Østlandet. Det var jo det vi ble enig om på Voss. Hvis det ikke passer, så tror jeg at jeg skal ta turen til Bardøla i år. Det virker veldig kjekt!

Og forresten, jeg har ny blogg, så om dere vil følge med på meg, så kan dere gjøre det på Kiwas verden.

Ha en fin vinterferie alle sammen!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det er så gøy å følge med på det du lager. Du er flink!

Eva sa...

Herre min at det går an å strikke så masse og så fort!!!!!!!
Har klart to gensre jeg siden november..... Men, er stolt for det jeg. For det er de første jeg har strikket...:-D

Unknown sa...

Legg ut bilde da Eva:)

Jeg skal hive meg over strikkingen når jeg får bedre tid en gang.
En i klassen min sitter og strikker hele tiden. Lager julegaver. Imponerende