tirsdag 5. februar 2008

Syke

Nå når jeg endelig trodde at vi skulle inn i en periode der vi alle er frisk for en gang skyld så klarer ungene å få hver sin sykdom. Han ene har spysyke, han andre feber og han tredje øyebetennelse. Gjett om dette skal gå på rundgang.
La meg inn på rommet til E og L i natt, synes det er litt skummelt med spy. Dette skal bli en kjekk uke. Lurer på hvordan jeg skal ta igjen alt på skolen. Ligger jo langt etter allerede.

Nå sover E og L, og Kjetil ser på Tv. Herlig! :D Få se om jeg klarer å kaste meg over skolebøkene:)

7 kommentarer:

Eva sa...

Du verden!!!
Kan ikke annet enn å sende deg en varm tanke og litt moralsk styrke for at dagene skal fly avgårde.. Du får gjort "masse" og at ungene blir friske i en fei!!!!!

Klem..:-)

Unknown sa...

Tusen takk:)

Oppdatering:
2 som spyr + meg
2 med feber
1 med øyebetennelse

Herlig!

Eva sa...

Kjære vene!!!!

Måtte det gå fort forbi!!!!!!!!
Dette er ikke noe gøy..

Klem til deg og hils alle:-)

Unknown sa...

I sted hadde vi et anfall med L igjen:( Husker dere da jeg fortalte at han fallt om og stirret tomt ut i luften?

Han satt i en vippestol på badet og så spente at plutselig bue og flakket med blikket. Kjartan fikk ikke kontakt med han før han løftet han opp. Jeg stod på vaskerommet da kjartan kom inn med han. Da gren han og så seg forrvirret rundt. Det er så ekkelt synes jeg!

Denne gangen skjedde det også da han gråt...Så jeg håper det er et affektanfall som legen snakket om at det kunne være

Eva sa...

det åsså!!
Har dere vært med legen igjen?
Det er ikke noe kult når sånt skjer..
Så en får bare håpe på at det hele egentlig er helt uskyldig..

Fortsatt mange sympatitanker herfra..:-)

Unknown sa...

Nei, har ikke vært hos legen. Regner med det var et affektanfall. Det var en på dobbelglede som hadde mye erfaring med det og hun skrev at det var typiske tegn på affektanfall.

De siste par dagene har L vært livredd når vi har tatt på lampen i dusjkabinettet. I dag kom vi på hvorfor. Stolen stod rett mot dusjen da han fikk anfallet. Jeg vet at lyset i dusjen var på den gangen og han forbinner det sikkert med det. Stakkars lille venn.

LuckyTone sa...

Håper dere er friske igjen nå, Elisabeth!
Åhh, stakkars lille Leo! "klem" Må være veldig skummelt for både han og dere!Stakkars..
Stor god bedringsklem fra meg!