søndag 10. februar 2008

Tur

Håper det blir noe tur med bare oss jenter!
Hvordan ligger det ann nå?
Magnhild, Tone og jeg er klar til å reise langt. Eva kan reise langt hvis hun finner en billig flybillett (hvis jeg husker riktig?) (kan ikke være så dyrt for min del heller). Det må vel bli i en by, siden det virker som om ingen ha lyst å kjøre. Er egentlig enig i det. Kjedelig å måtte bruke to hele dager på å kjøre fram og tilbake.
Dere da Livø og Cecilie? Er det greit for dere å reise med fly hvis dere finner billige flybilletter eller vil dere være på østlandet?

Kan ikke vi bare skrive ned masse forslag? Så finner vi en lur løsning på det til slutt:)

10 kommentarer:

LuckyTone sa...

Jeg er klar som ett egg!:) Men det har dere vel merket:) Tjihii!!
Hvis vi skal ha treffet i Bergen kan jeg gjerne ta initiativ(vanskelig ord:))og ordne forslag om hotel, priser etc. Men andre plasse ser jeg helst at andre undersøker litt:) Og tror nok det er stemning for andre plasser... Jeg har også mest lyst til å komme meg litt vekk fra bergensområdet, ja:)

Så kom igjen jenter:) La oss klare å få ett mamma treff!!! Gleder meg!!!!!
Stor klem fra meg:)

Unknown sa...

Her var det mye stemning!! He he:))

Kom igjen dere!Det blir jo gøy dette! Godt å reise litt bort og lade batteriene.

Hvis ikke alle vil, så kan jo resten reise i hvertfall.

Cecilie sa...

Hei jenter :)

Jeg tror jeg backer ut på den turen jeg, dere..

Kos dere på tur når den tid kommer!

Klem.

Livø sa...

Kos dere på tur jenter! Jeg blir hjemme!

I en utrolig hektisk hverdag og et liv med svært få ledige helger, så kjenner jeg at det blir helt feil for meg å prioritere jentetur med dere nå.
De få helgene som er igjen av våren og sommeren uten planer, har jeg faktisk lyst til å bruke på familie og nære venner som jeg ser så altfor sjelden. (Et av de store minusene ved å ha flyttet mye...)

Håper uansett at dere får en fin tur og at den blir skikkelig dokumentert!

Eva sa...

jeg har fortsatt lyst å dra på tur...
Det er en bitteliten mulighet for å dra til bergen andre helga i mars..
Det blir i såfall en kombinert tur. Idrettsarrangement i bergen...-)
Dette er bare på tankestadiet..

Magnhild sa...

Jeg stemmer for Bardøla i oktober jeg. Jeg har ikke mye tid fremover. Med to jobber, studier og flytting så blir det lite fritid. Men Bardøla i oktober har jeg veldig lyst til å få med meg!

LuckyTone sa...

Ok da... :( Snufs. "grine".
Ser ut som om de fleste ikke kan:).Travle jenter;)

Men Eva: Om du skal til Bergen i mars kan vi treffes!!! Det hadde vært veldig kos!!!

Magnhild: Jeg tror ikke det blir noen Bardøla på meg... Blir liksom så ekstremt mange folk som jeg ikke har noe med å gjøre,jeg er ikke aktiv på tvillingforumet... Så det er ikke så aktuellt for meg.

Stor klem

Unknown sa...

Er det 8. og 9. du kan reise til bergen eva? Eller helgen etter?
Håååååper det er helgen etter!! Den 10. skal jeg ha en stor eksamen så jeg må lese hele helgen.

Det hadde vært så koselig om du kom hit!

Livø sa...

Håper dere får til noe da!!!

LuckyTone sa...

Eva: Skal du til Bergen?? Det hadde vært kjekt å treffe deg da:)