tirsdag 6. november 2007

Nå skal jeg være litt mer aktiv her

Nå har jeg en stund vært lite aktiv her. Men nå er jeg i gang igjen:) Håkon har jobbet mye kveld og vært i Oslo etc... Så når gutta har vært lagt har jeg bare spist:) og sett tv...

Alt står bra til her... Gutta har vært litt syke forrige uke... Spydde... Off, det er så kjipt å ta gutta ut av sengen...full i spy, både seng og gutt... Æsj... Det lukter jo helt grusomt! Men men, det gikk fort over.

Det er veldig livlig her om dagen. Guttene tripper rundt med bøtter over hode. Det er veldig kjekt for tiden. De putter lego bøtten over hodet og går til de treffer veggen. Morro:)
De leker så mye sammen nå. Det er kjekt! Tuller og ler av hverandre. Kjører sammen på "gåbilen":) Det er søtt. Han ene sitter bak han andre, så ler de godt:)

De koser seg i sofaen hvis de får noe godt i skålen sin(rosiner, kjeks..) Godt å se på guttene når de koser seg. Smelt!

Det er en veldig kjekk tid nå, synes jeg.

Ok, det var litt fra meg:)Litt rotete skrevet, men pytt!
Håper alle har det bra. Nå kaller tven:Nå er det Greys:)

Stor klem fra meg

3 kommentarer:

Unknown sa...

Føler det er lenge siden jeg har sett de nå!

Kan ikke folk legge inn noen bilder?

Livø har jo nettopp lagt inn noen fine!:)
Hadde vært kjekt å se resten

Spy? Verste sort!

Unknown sa...

Og merket at jeg heller ikke er så aktiv her inne alltid. Går litt i rykk og napp. Noen ganger har jeg masse å diskutere og andre ganger ikke.

LuckyTone sa...

Så kjekt med snø!!!
Både i går og i dag har vi vært ute på akebrett! Guttene smiler fra øre til øre(og det gjør mammaen og)DEt er så kjekt å ake. Men Gabriel klerer ikke å site i ro på akebrettet så veldig lenge(da må det være fart iallefall:))
Han vil helst bare gå og gå og gå:)

Håper snøen holder seg en stund til. Skal kjøpe nye akebrett i morgen:)

Klem