tirsdag 6. november 2007

Hei!

Herlighet jeg er sliten! Jobber på spreng med alle innleveringene og sover nesten ikke om natten! Og snart begynner eksamensperioden. Kommer til å være helt ødelagt til sommeren neste år når jeg er ferdig. Skal i hvertfall ta meg en lang sommerferie før jeg begynner å søke jobber.
Sover sånn ca tre timer om natten (pga oppgaver). Ser i kryss om dagen. Nå skjønner jeg alle som var så sjokkert over at jeg orket å begynne å studere på fulltid igjen. Litt tyngre å studere nå når jeg har tre barn plutselig i forhold til da jeg bare hadde ett. Ja ja jeg skal klare det;)



Gleder meg til å se dere igjen en gang!! (og håper alle vil det!:) ) Det er liksom ikke det samme å skrive innpå her etter jeg har møtt dere i virkeligheten. Mye kjekkere å snakke med dere!
Jeg har veldig lyst at bare vi (uten mann og barn) kan komme sammen en gang. Sånn at det går ann å bli skikkelig kjent. Føler at jeg ikke fikk snakket ordentlig med alle helgen på voss. Og så hadde det vært gøy å tatt seg en liten fest:)

5 kommentarer:

Livø sa...

Håper virkelig ikke at du sliter deg ut Elisabeth!!!

Høres ut som et hyggelig forslag å treffes uten mann og barn engang i framtiden...

LuckyTone sa...

Det er slitsomt å være student... selv uten barn! Du er flink, Elisabeth! Stå på!
Tenkt så deilig det blir når du er ferdig! Yohoo!

Treff uten mann og barn! JA TAKK! Jeg er klar for det:)uansett når det blir.. om 1 mnd eller 1 år:) Hadde vært kjempe kos.

Unknown sa...

Ja, sant det hadde vært gøy!?:)

Håper alle er med på det neste gang.

Vi kan jo kjøre i lag vi fra Bergen.
Ja, for det er jo vår tur neste gang å ofre en hel dag på kjøringen.

LuckyTone sa...

Åhh, det hadde vært så kos!!! Gleder meg allerede"glis"
Jeg kjører (eller flyr):) Hvor som helst! SMIL!

Eva sa...

Du verden som du står på Elisabeth!!!!
Dette er virkelig imponerende!
Så nå tar jeg av meg hatten jeg ikke har ...:-)

Treff hadde vært gøy ja!
Uten mann og barn? JA TAKK!!
Kjenner ett visst behov for luft under vingene igjen.. Har ikke vært borte fra guttene mer enn ca 5 timer siden de ble født..... (hønemora..)
Men, alle er vel opptatt for tiden..
uansett så hadde det vært gøy!!