tirsdag 27. november 2007

Prøver igjen:)

Har veldig lyst til å treffe dere travle bergensdamer igjen snart:)
Hadde sikkert vært kjekt for gutta og lekt litt sammen:) og for mammaene å prate litt sammen:)

Er dere travelt opptatt på skolen hver dag? Som sagt så er dere velkommen ut hit om det skulle passe en dag....
Det er kanskje bare jeg som har så god tid:) siden jeg går hjemme hver dag, He, he.

Hva med en dag i neste uke???

Ellers så går alt flott her. Gutta styrer på og elsker å være ute og leke i snøen, ake på akebrett, og mate sauene og geitene:) Kjekt!

Har forresten vært litt på jobb igjen jeg og:) Bare som vikar. Det var deilig å være lærer igjen. Nå skal jeg være ringevikar fremover, da kan jeg jo si ja når det passer. Håkon må jo være hjemme når jeg skal på jobb så... er jo ikke akkurat hver dag som passer;)

Håper alle har det bra. Stor klemf ra meg!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg har veldig veldig lyst altså!!
Men det er bare helt sinnsykt her. Har 5 eksamener nå....eller hadde den første i går.

Kanskje en gang mellom 11. og 14. desember kan jeg.

Magnhild sa...

Ja dagene flyr nå. Desember er aldri en god måned med mye tid og kos. Jeg begynner på hjemmeeksamen på mandag og har den i en uke og så har jeg eksamen 18. des også. Og pga mye sykdom, så må jeg bruke den tiden jeg har til å lese. :(

Men skal vi treffes, så må det være i ukedagene og da blir det nok uten ungene for min del. De er i bhg og skl få være der slik at jeg får bruke dagen til å lese og kose meg så mye som mulig. ;)

Jeg tror nok at verden blir roligere over jul. Selv om jeg da skal jobbe 100% og studere ved siden av... *svett*

Eva sa...

Du verden som dere står på!!
Ta vare på dere selv innimellom og da. Så dere ikke sliter dere helt ut!!!!!!

LuckyTone sa...

Åja, det er jo eksamenstid nå... Forstår godt at det er travelt da. Tenkte ikke på eksamen jeg... Kanskje vi skal drøye det til etter jul da,?

Men passer for meg mellom 11 og 14 des altså:)