tirsdag 30. oktober 2007

Fortsatt hoste...

Etter to mnder med hoste og tungpust. Var nok nok!
Tok med meg Konrad til legen igår og krevde hjelp... Han har jo ikke sovet sammenhengende ei natt siden vi var på Voss.. Han våkner av harde hostekuler og slim som må opp. Også blir han veldig tungpustet når han er aktiv..
Men, legen han var en ok fyr og skjønte situasjonen.
Så nå har Konrad fått astmamedesin, inhalator som han skal bruke morgen og kveld. Og utrolig nok etter første kvelden med medisin sov han helenatten igjennom!!
Nå krysser jeg dem som kan for at dette skal vare og at gutten er helt fin igjen etter en mnd med inhalatoren. Ellers må vi på vidre utredning..:-(
Nå ser det hverfall ut som det virker, og gutten har det litt lettere. Og da har jeg det bedre også..
Så hadde det vært fint med ei natt uten to plasskrevende, urolige, puppesyke gutter i dobbelsenga...;-)

Er alle andre friske, eller går det masse bugs for tida..?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hvordan går det med Konrad?!

Har han vært dårlig siden Voss?! Stakkar gutt!

Unknown sa...

Puppesyke? Ammer du ennå?!

Jeg er så imponert at jeg har ikke ord!!
Du er bare så flink altså!

LuckyTone sa...

Håper det går bra med Konrad nå. Klem

Eva sa...

Jo da.. Tror han er bedre nå..
Fikk astmamedesin som ser ut til å fungere. Er hvertfsll ikke så surklete lengre..

Ammer enda ja... (er nesten flau av hele greia.., de får ikke mer en to ganger for dagen da..)
OG NATTSERVERINGA ER DET DEFINITIVT SLUTT PÅ...)
Så nå håper vi guttene kan finne på å sove hele natten i strekk..!
Stakkars Ronny som må opp hver natt.. Kommer jeg, tror de at det er mat å få....:-)

LuckyTone sa...

Godt det går bedre!

Off, så slitsomt å måtte opp om natten(for Ronny:))
Jeg blir sur om de våkner om natten(da dulter jeg i Håkon og får han til å stikke inn til de:)), men det skjer jo ikke så ofte. Sover fra 19- 7-7.30. Godt er det.