tirsdag 2. oktober 2007

Fjelltur

Niste spising på toppen! Venninna mi hadde med Tom og Jerry kjeks...
Konrad tok like godt å tømte hele pakka ned i lyngen,
og der lå han lenge å kosa seg med kjeks, lyng og jord...:-)

Her danser Tønnes med gammelonkelen sin. Det var masse kjentfolk so gikk turen.
Været var flott og stemninga var god.
Endelig oppholdsvær!
Her har jeg lasta opp og skal til å gå ned igjen.
Og som tvillingmor ser jeg utfordringer som må løses hele tiden.
Så når kallen ikke kan hjelpe med bæringa, tar jeg likegodt begge guttene selv.
Ei solid treningsøkt;-D
Tantegutten min står ved sida av meg. Bikkja er venninna mi si.
NB: Det hører med til historien at beina mine er støle enda.....

2 kommentarer:

LuckyTone sa...

Så kjekt! Kunne tenkt meg å tatt en fjelltur med gutta selv, men orker ikke bære de:)

OG du bærer begge to!!!! Skikkelig spreking du, Eva!

Unknown sa...

Wow!!! Bærer du begge på fjelltur?! Du er en superkvinne!