mandag 15. oktober 2007

Fotograf i morgen

I morgen skal vi til fotograf... Lurer litt på hva de skal ha på seg... Klarer ikke bestemme meg... og blir litt stresset... Må vel ut og handle etterpå...

Jeg skal i allefall ha bilder av de naken, sånn fra brystet og opp... Med smykke og det hele:)
Så lurer jeg på om jeg skal ha ett med bunad, og/eller ett med snekkerbukse og bar overkropp, og/eller dongeribukse og genser!!! Vet ikke!!! HJÆLP!!!

Hva hadde deres på seg hos fotograf, om dere har vært?????

8 kommentarer:

Magnhild sa...

vi skal ha to forskjellige påkledninger. Vi holder oss til dongeri og hvit genser, slik vi hadde på Voss. Også skal vi ha dem i bar overkropp. Lurer på å ta på dem skjorte også. Det hadde vi til Erik, og det ble stilig. En hvit skjorte med blå striper. Vi får se hva vi finner på.

Hadde mine hatt ordentlig bunad, altså ikke en slik fra Obs eller sparkjøp eller noe slikt, så hadde vi nok brukt det. Men siden vi har slike som "alle" har gidder jeg ikke bruke tid på å kle på dem det. mest mulig naturlig og vanlig tenker jeg.

LuckyTone sa...

Dongeri og hvit genser er stilig, men jeg synes mine ble litt bleike i det... Ellers ville jeg helt klart hatt det som ett av antrekkene:)

Nå sover guttene her... tror nok at jeg må slenge de i bilen etterpå og ta en tur til Åsane... Og se om jeg klarer å bestemme meg for noe... hmm...

Off, det er vanskelig dette... Irriterende at jeg ikke har tenkt litt mer på det FØR i dag!!!

Magnhild sa...

Du har ikke noen farger de kler veldig godt da? mine kler godt rødt og grønt. Jeg kunne godt brukt de fargene på dem.

Dessuten så er den blekheten også mye opp til fotografen og lyssetting.

vi skal til fotograf nå på lørdag og jeg gleder meg masse. Det er så moro å være hos forograf.

LuckyTone sa...

Da har vi bestemt oss:
Det blir "naken bilde"
og
Dongeri selebukse, m bar overkropp under.

og så tar vi med bunad og dongeribukse m. hvit og blå overdel...
Så får fotografen si hva hun vil bruke:)
Da tror jeg vi har nok med oss... :) SMIL!

Eva sa...

Vi var hos fotografen. Og da ville hun ta bilde i bare bleia..
Så hadde vi på dongribukse og hvitskjorta vi brukte på Voss..
Hadde med strikkebunad, men de brukte vi ikke....
Fikk meldig idag om at prøvebildene var kommet. Så de skal jeg hente i mårga.
Gleder meg...!!

Lykke til med fotograferingen!

LuckyTone sa...

Det gikk utrolig bra hos fotografen!!!
Ganske deilig å bare ha to barn der. Det var ikke noe som lignet på de ville tilstandene som vi hadde på Voss;)

Guttene smilte og lo hele tiden!
Fotografen lekte litt med de først, slik at de ble kjent med henne. Og det funket utrolig bra, de lo og smilte når hun tullet med de!

Nå gleder jeg meg enormt til å se resultatet.

Vi tok bilder av de sammen, og da hadde de på seg dongeri-selebukse og bar overkropp under. Såg ut som om bildene ble kjempe fine!

Så tok vi bilder av de hver for seg med bar overkropp, kun smykke på:) De bildene er bare fra brystet og opp!!

Hadde med bunad også, men vi brukte ikke de... Da blir det så vanskelig å bestemme seg for hvilke bilder vi vil ha på veggen:)

Så sitter jeg og koser med med snacks og brus. Håkon er på jobb og gutta sover............................,..................
I morgen er det opp på Haukeland...

Klem

Eva sa...

Lykke til i mårgen da..

Jeg hentet bildene i dag. Og du verden så masse morro!!!
Fotografen hadde forstørra ett bilde og laga en fotomontasje som skal henge i butikken...

Mor er stolt ja..!:-)

LuckyTone sa...

Så kjekt, Eva!!!
Forstår godt at ho mor er stolt!:)

Blir kjekt å få bilde av kidsene på veggen. "hoppe" Gleder meg til 1,5 uker "glis"

ellers så gikk nå alt fint på Haukeland:) Ingen forverring av Gabriel og det var ikke noe gale med hodene dies:) Godt er det.
Da er det 3 mnd til neste sjekk av Gabriel..