fredag 21. september 2007

1 år!

Da er tiden snart inne for det store 1 års rushet..!
Vi tjuvstarter litt med feiring på søndag. For på bursdagen er pappaen bortreist og alle andre på jobb...
Så nå har jeg bakt kaker som skal pyntes i mårgen. Driver å rydder hus, Ronny skal vaske i mårga.. Jeg tar med ungene å ser Kristian spille fotballkamp.:-)
Ellers blir det så som så med pyntinga.. Er liten vits i pynt som en bare må sette bort. Så det blir vel papirduker vi kan teipe fast under bordet. Så kan de litt større ungene få tegne på de.
Ballonger gjør vel susen. Hmm, må få lurt Ronny til å blase dem opp..;-D

Blir litt ør i hodet av å tenke på at det har gått 1ÅR! siden alle ungene våre kom til verden.
Det føles som om det var forrige uke... Men, også en evighet siden.
Når jeg legger meg om kvelden gleder jeg meg til neste dag. Å kunne dele den med Konrad og Tønnes er bare helt fantastisk. De gir slik en glede!
Selvsagt er det hektisk og ofte lurer jeg på hvordan det egentlig går bra..

Så folkens: Lykke til med forberedelsene og feiringene som kommer!
(håper alle holder seg friske!)

Klem:-)

2 kommentarer:

Magnhild sa...

Gikk det bra med feiring? Hørtes i alle fall ut som en begivenhetsrik helg!

Eva sa...

referat lengre oppe Magnhild...