mandag 10. september 2007

Veldig fin dag:)

Hei!
Tusen takk for gratulasjoner!:) Jeg hadde en kjempefin dag. Alt gikk veldig fint. Utenom brudevalsen:) Jeg hang fast med skoen i kjolen og så kom vi ut av takt. hehe. jaja.


Slenger med et bilde. Likte det veldig godt pga det fanget et øyeblikk jeg aldri kommer til å glemme. Jeg måtte ta meg sammen der for å ikke begynne å grine. Det var det absolutt beste og mest minnerike med hele dagen. Jeg hadde nettopp kommet inn og vi sto og så på hverandre mens musikken skulle spille ferdig.

Jeg stod ikke og så ned i gulvet hele tiden altså hvis det virker sånn på bildet;) men måtte se bort et par ganger for at jeg ikke skulle begynne å grine. Kjartan virket grepet også. Veldig fint øyeblikk:)

Får fortelle mer seinere og komme tilbake med flere bilder.




3 kommentarer:

Eva sa...

Supert!

Så fint at det er ett sånn øyeblikk som ble det store! Det er jo akkurat det som er meningen!!:-)
Det ser hvertfall virkelig stemningsfullt og høytidelig ut!

Gleder meg til å se flere bilder..;-)

LuckyTone sa...

Sukk, dere ser virkelig flotte ut.
Nydelig var du!
Gleder meg til å se og høre enda mer:)

Kjempe klem

Magnhild sa...

ååh for et herlig bilde. Og for et deilig minne!

Jeg gleder meg til å se og høre mer! Men kos dere kjempemasse i tiden som kommer!!