søndag 2. september 2007

Ørebetennelse, halsbetennelse og lungebetennelde...

...ja det er diagnosen fordelt på de to små etter legetime i går. Så nå er det antibiotika for alle penge, og ingen nattesøvn. Eller ingen er vel litt drøyt, men mindre nattesøvn. I tillegg er jeg blitt skikkelig forkjølet også, så dette er festlig! Lurte på å gå på besøk til ett vennepar med vannkopper i dag, men ville ikke guttene mine så vondt...

Håper alle dere andre er på bedringens vei, det er forhåpentligvis vi...

5 kommentarer:

Unknown sa...

Her blir det verre og verre! De hoster så mye at de spyr.

I morgen drar jeg til lege med dem. Håååper de får antibiotika, så vi blir kvitt dette før helgen!

LuckyTone sa...

Off, off, off.
Stakkars små (og store)
God bedring. KLEM!!

Ett spørsmål: Hvordan får dere i de medisinene?
Jeg har prøvd med sprøyte, i skje, blandet med saft... Nei, de vil ikke. Så når de skal ha 10 ml, får jeg kanskje i de 2,5 ml... hmm
Ja, ja, bedre med litt enn ingenting...??!!!

Eva sa...

Du verden!
Skikkelig sjuke gutter.

Skjønner nå at vi er ganske heldige som "bare" har kraftig hoste og snørr...

Sender en stor klem og mange gode tanker til der alle!!!!!:-I

Unknown sa...

Nå først så jeg overskriften!

OI!!!! Stakkar!!!

Cecilie sa...

Uff - stakkars små. Håper de er bedre nå!!

Jeg var hos legen med mine 2 i dag.
Kasper har fått en liten lungebetennelse i høyre lunge - det var ikke alvorlig, heldigvis! Han fikk antibitoika.
Gabrielle fikk øyesalve pga øyekatarr og begge har fått Efidrin pga hoste.

Håper på friske barn om ikke mange dagene!

God bedring til alle som har syke barn!