fredag 14. september 2007

Hvordan går det?

Lurer på hvordan det står til med alle sammen jeg??
Det har vært så masse sjukdom å elendighet at jeg har mista oversikta helt...
Så: Hvem er friske? Og hvem hangler enda...?

Vi er ikke helt friske enda.. Tønnes er masse bedre. Han sov tilogmed hele natta i går.. Så der er det håp nå. Konrad har igrunn blitt verre...:-( I dag har han hatt feber også. Snørrer og hoster like ekkelt. Må nok til legen igjen om det ikke snur nå.
Kristian og Ronny er forkjøla, mens jeg har holdt det greitt på avstand enda....

Hvor er Livø? Holder du hodet over vannet enda...??

Klem til alle..:-)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Her fikk de antibiotika dagen før bryllupet. Vi har vært veldig slappe med å gi det til dem de siste dagene siden de virket helt fin igjen. Men nå har de blitt verre. Jeg aner ikke hvor lenge jeg skal gi av medisinen. Til flaskene er tom?

Livø sa...

Hei og hopp!
Vi er her og har fortsatt ikke druknet! ;-)
Vi har vært på ferie i Nordnorge og kom hjem sist helg... denne uken har vært kjempemasete, men veldig bra. Barnehagestarten har gått kjempebra, vi jobber 80% begge to nå og *bank i bordet* de siste 7 nettene har A og B sovet sammenhengende fra leggetid ca kl. 19 til 06-07 hver eneste dag! Vi tør ikke helt tro på det, men håper jo i det lengste at dette skal bli det normale for oss etterhvert.
Formen til A og B har vært skral siden treffet, men de har nok ikke vært av de sykeste... Vi har kun vært plaget med mye snørr og hoste, heldigvis ingen feber. Men siden de nå hoster på 3 uken, vurderer jeg en tur til legen snart...

Har vært innom og tittet, men det har blitt lite tid til skriving!
Skal forsøke å skjerpe meg!

Stor klem til dere alle!

LuckyTone sa...

Her var vi friske...men i går kveld/natt begynnte Gabriel å bli forkjølet igjen...Så imorgenblir vel Isak forkjølet igjen:) Men men, så lenge det bare er det, er det greit:)

Elisabeth: Det er vel vanlig at en går på antibiotika i 10 dager...tror jeg. Slutter en før kan de fort bli syke igjen...
(Jeg ga de ikke den 10ende dagen...Orket ikke å presse det i de lenger) Men burde kanskje...

Eva:Så kjedelig at de er syke enda da!! Hang lenge i dette her..God bedring til gjengen din:)

Livø: "hoppe" så flott at de sover hele natten!! OG at det går supert i barnehagen!!!!

Her i gården merker jeg at guttene storkoser seg når jeg er på småbarnstreff to ganger i uken. De elsker å leke med /rundt:) andre barn. Og ser nesten ikke meg en gang... Kryper bort til den nermeste voksne og vil komme litt på fanget for å kose, og så ned på gulvet igjen.
Tror nok mine hadde taklet barnehage supert.... Men så var det å få bhg plass da!

I dag skal vi til Åsane og kjøpe noen stømpebukser til gutta... De har jo ingen!!!
Håkon er på jobb, selvsagt. Kanskje jeg skal stikke innom han og finne meg noen sko?! Jeg er blitt dårlig på å kjøpe sko etter at gutta kom... Må sjerpe meg!!! :)

God helg jenter! Klem

Eva sa...

Var hos legen idag med Konrad da febern hadde økt iløpet av natta.. Fikk sjølvsagt time klokka 11, midt i formiddagsluren.....:-( Så gutten var VELDIG grinete når vi var der...
Men, legen fant ingenting denne gangen heller. Så da skal vi baare fortsette med efedrin og håpe at det snart gir seg... (må vel være litt flinkere å gi gutten stoffet og kanskje...) Liker ikke å putte i dem ting jeg ikke aner hva er for noe..
Heldigvis har febern gått noe ned nå til kvelden!:-)
Nå sover begge som steiner. Kristian og Ronny har dratt på hjortejakt. Og jeg har store planer om å komme meg ut å løpe litt!! Så da satser jeg på babysittern og den lille vegstubben rett utfor huset skal gjøre susen. løper mange nok ganger opp og ned, så skal jeg nok få ut litt steam. Blir småtussete av å bare være inne med sutrete unger......:-)

Livø: Så godt at ungene har begynt å sove mer sammenhengende da! Det må jo være himmel for dere nå. Unner dere hver en time dere får på øyet!!!

Tone: Shoppe sko?? Tror det er noe av det siste jeg tenker på om dagen.....
Drømmer om å legg meg i badekaret etter løpeturen min. Tenkte på ansiktmaske og skrubbing... Men, det tror jeg at jeg gikk tom for i FJOR!!!!! Herre min, det er på tide å tenke litt på seg selv igjen!


Vel vel
God lørdagskveld til alle!!
Klem.

Cecilie sa...

Her er vi også friske igjen - heldigvis.
Men jammen var det en kraftig bassilusk som inntok ungene. Isj.

Kasper hadde lungebetennelse på den ene lungen og noen dager etter at vi hadde vært hos legen måtte vi tilbake igjen da Gabrielle ble verre. Hun hadde bronkitt og måtte også få antibiotika.
De ble heldigvis veldig fort friske etter at de fikk i seg litt heksesaft og jeg håper virkedlig ikke at de får tilbakefall.

Elisabeth: Jeg fikk beskjed om å gi antibiotika i 7 dager.