lørdag 29. september 2007

Hjemme alene..

Jepp.. Da har vi klart oss uten Ronny ei heil veke!
Han dro på elgjakt forrige søndag. Og kommer etter plana igjen i mårga (søndag)
Det har egentlig godt forbausende bra! Grudde meg litt til nettene, for gutta har laga litt sirkus i det siste... Men, nå har de sove flere netter i strekk. Noen netter har det våkna fått litt pupp og så sovna i senga si igjen. Ok.. Konrad har kommet inn til meg ett par netter...:-)
Ellers så har jo dagene gått sin vante gang.
Vi har vært masse ute! Alldeles nydelig vær:-) I mårga skal vi på fjelltur. Sånn årlig marsj vi bruker å gå hvert år. Så da blir det Konrad og Tønnes sin første diplom der.

Nå bør jeg vel strengt tatt få gjort det jeg skal.. Sofaen bugner over av håndklær som skal legges sammen.. Så da blir det vel Med hjartet på rette staden og klesbretting resten av kvelden...

Hei og hopp alle sammen!!!!!

5 kommentarer:

Magnhild sa...

*dån* en hel uke alene hjemme. Jeg tror jeg hadde dødd. Helt ærlig altså. Jeg er virkelig dårlig til å være hjemme med unger alene...

All ære til deg!!!

Ble det noe kjøtt i frysen da?

Eva sa...

Jepp, fryser`n er Full den!
De fikk tak i to elger. Hadde kvote på tre.. Ronny har kost seg stort den veka!
Nå er det igjen tre hjorter + noen rådyr (5 kanskje..) Dette skal deles på fem jegere da.
Så når jakta er over tenker jeg fryser`n ser ut som ei tvillinggravid frue...

Og sannr mine ord: Tror dere ikke K og T har begynt på igjen å bråke om natta!!!!!
De har blitt snørrete igjen, så idag lurte jeg i dem nesespray for første gang.. Så da satser jeg på ei natt med sammenhengende søvn...

Unknown sa...

Det er ikke noe gøy å være aleine sånn der!!

Bra det kom noe godt ut av det, at dere fikk masse kjøtt:)....Og så var det jo kjekt for Ronny!

LuckyTone sa...

Du er flink er du, Eva!
Jeg liker ikke å være alene hjemme, men noen ganger må en jo bare... (uheldigvis)

Var det kjekt på fjellturen? Gutta fikk diplom?

Eva sa...

Ja, fjellturen var superkjekk!
Legger inn noen bilder i ett nytt innlegg jeg..:-)