onsdag 16. mai 2007

HIPP HIPP HURRA!!!

Ønsker dere alle en riktig fin 17 mai! HIPP HIPP HURRA!!!!
Jeg gleder meg til å pynte guttene i bunad og bunadsko:):)Skoene blir nå bare på pynt på foten når de sitter i vognen. Ikke så lett å leke på gulvet med sko på;)
Vi får besøk av svigers, søster til mannen og farmoren hans. Vi skal ned på skolen her og opp på hotellet og spise!!! Det blir deilig!

Så: Jeg gleder meg sånn til fredag!!!! Da skal jeg til Voss!!!! Jippi! Uten mann og barn:) Jeg skal på russetreff, det er 10 år siden jeg var russ.... så nå skal vi feste og mase!!! Det blir så kjekt."hyper" . Jeg og min venninne skal ligge på hotel og bare kose oss.
Har gledet meg til denne helgen leeenge og nå er den her snart! Da skal Håkon få kose seg hjemme med guttene.(tenker mammaen hans kommer og hjelper til litt:))

KOS DERE I MORGEN OG RESTEN AV HELGEN!!!!

KJÆMPÆ KLÆM FRA TONÆ!!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

God 17. mai!!!

Jeg har "bare" husvask og klesvask og klesstryking igjen.....blir våken i halve natt, holder tradisjonen år etter år.
Har ikke hatt tid tidligere i dag. Vært hos tannlegen (hadde med tvillingene), helsesøster (med tvillingene selvfølgelig), foreldresamtale (med tvillingene) og så har Kjetil hatt en kamerat hjemme hos seg etter barnehagen. Foreldrene kom å hentet han litt før halv åtte. Da de var gått og jeg skulle legge ungene i seng, kom jeg på at jeg ikke hadde kjøpt bunadsstrømper. Heiv alle i bilen og raste opp på butikken. Nådde det akkurat. Er DAUsliten nå:)
Sitter og spiser is og venter på at alt skal gjøre seg selv;)

Unknown sa...

OG GOD TUR PÅ FREDAG!!!!!:D Misunner deg ja!

Eva sa...

Ja hipp hipp!!!
Er ikke 16.mai dagen for å gå ut å drikke seg fra sans og samling????????
Syns jeg husker noe sånt fra "gammle" dager...

Vel! Her blir det visst så som så med feiring! Storebror har hatt magesjuke siden fredag..:-( Spyr og dr.... Og på mandagskvelden brøt vannkoppene ut!! Stakkars gutten, har kopper mellom ballene og rumpa, bak øra, på våtkanten til øyet, inn i munnen!, og masse ellers på kroppen...
Så det blir ikke no tog gåing på han. Skal sitte på i bilen til foreldra mine da, så han får sett litt i hvertfall.'
Konrad har også vært litt rar i magen, noe som har resultert i sår rumpe.. Aua gutten min. Ser bedre ut nå, men han hadde det ikke godt ei stund.

Så vi kommer til å legge ungene i vogna. Ta på oss ok klær (ikke bunad) så går vi dit toget går forbi og joiner toget til kirka. Så går vi hjem igjen..
Faren til Ronny kommer på middag senere på dagen. Så helt stille blir det ikke. + at søstra mi er hjemme fra sarpsborg med sine to jenter. Så vi skal nok kose oss her hjemme.
Har ikke bestemt menyen enda, kanskje jeg skal gå å kikke i frysern...

God 17.mai til alle sammen!
Den første med tvillingvogn!!!:-D

Unknown sa...

Stakkar gutten din!!