onsdag 23. mai 2007

Tone

Har dere vært på kontroll nå?

7 kommentarer:

LuckyTone sa...

Ja, nå er jeg akkurat kommet hjem... gikk på tur rett etterpå:)

Guttene er fortsatt store de;)
Isak: 9200g 72 cm
Gabriel: 10100g 75 cm
Helsesøster var veldig fornøyd med de. Da kravlet rundt på gulvet og plukket i alt mulig. De lo og pratet der de krøp rundt på gulvet:)
Alt var helt flott! Friske, flotte sunne gutter.

Nå fyker de rundt på gulvet her og smiler og ler til hverandre. Det er kjekt når de er i godt humør:):)

Unknown sa...

Blitt skikkelig store gutter:) Kan de begge krype?

Men det var egentlig den andre kontrollen jeg lurte litt på;) Når var det dere skulle på den?

Livø sa...

Så bra at kontrollen var bra da! De er jo kjempestore! Vi mistenker nok Birgitte for å nærme seg 10 kg og hun har passert 70cm, mens Askil er heller litt av den mindre typen på snart 8 kg og 68cm....

LuckyTone sa...

Åja... var det den på haukeland du tenkte på"rødme" Der skal vi ikke før 16 juni...tror det var da...
Så det er noen uker til enda! Prøver å ikke tenke så mye på det. Gabriel er frisk og god så alt er nok i orden:)
Go gutten!

Unknown sa...

Da skal jeg ikke nevne det flere ganger:) Og alt er nok i orden ja (nikke) (hehe, nå tok jeg din metode med å skrive de derre smilies´ene med ord. Skulle hatt noen sånne her inne også)

LuckyTone sa...

Det gjør ingenting om du nevner det altså:)
Det er dumt at vi ikke har smilies her... Det er greit å forsterke det vi skriver med en smilies:) "jupp" He, he

LuckyTone sa...

De kryper ikke skikkelig. Gabriel ligger og drar seg fremover, mens føttene slår i gulvet:) Han kommer seg ganske fort rundt omkring.
Isak drar seg fremover med hendene og bruker føttene til å skyve i fra med. Så de står liksom ikke på alle fire. Isak er veldig kjapp rundt på gulvet, han fyker etter pusen vår:) "SMIL"!!!

Nå får jeg lunsj besøk av min kusine og to av hennes barn! Koselig:)

Ha en fin dag alle!!!Klem