fredag 25. mai 2007

Vært og kjøpt brudekjole!

Jippi, brudekjolen er klar!! (danse danse)

Så UTROLIG gøy å prøve!!
Da jeg kom i butikken sa hun med en gang at jeg absolutt måtte prøve en kjole som ville passe meg helt perfekt. Synes den så helt grei ut der den hang, og gikk med på å plukke den ut til prøving. Jeg fikk deretter finne kjolene jeg likte. Så var det prøving. Begynte med den hun hadde plukket ut. Og joda de kan sakene sine de!!! Fallt helt for den. Selv om det ikke var en slik jeg var på jakt etter i utgangspunktet. Det var mye lengre slep enn det jeg hadde sett etter, og den var veldig brudeaktig. Fikk på langt slør med små glassperler litt spredd her og der. Og jo, den var jeg ganske sikker på at jeg ville ha. Min mor sa etterpå at hun måtte ta seg sammen og ikke begynne å grine, og hun er ikke noe bryllupsmenneske. Prøvde de andre kjolene, men de var ikke i nærheten. Hehe, dere skjønner sikker at jeg er litt i hundre nå:D Litt artig at jeg endte opp med en helt annen stil på kjolen enn det jeg hadde sett for meg.

Cecilie, du må bare få fingen ut og fri selv for dette er fantastisk gøy!:D

Håper dere tåler litt brudesnakk fra en kommende brud;)

10 kommentarer:

LuckyTone sa...

Gratulerer med brudekjole:)
Det eeeeer så kjekt å prøve brudekjoler"drømme"
Du er sikkert nyyyedelig i kjolen din.

Brudesnakk er GØY det;)

Livø sa...

Gratulerer så masse med valget av kjole.... det er en utfordrende greie husker jeg... Fant ikke kjolen jeg skulle ha før jeg hadde vært i 8 eller 9 brudekjolebutikker....Men, jeg ble veldig fornøyd...

-gleder meg til å se bilder jeg da Elisabeth!

Cecilie sa...

Ååå - gratulerer så mye med kjøp av brudekjole!
Får vi se bilde, eller??

Jeg har også sett for meg hva slags kjole jeg kunne tenkt meg - har til og med funnet en jeg liker *flau*
Det blir spennende å se hvilken jeg ender opp med til slutt.

Ja - kanskje jeg skal hoppe i det og fri selv :)
Tviler vel på det, er ganske klar på at det er Morten som skal fri så jeg får vel bare vente. Han sier han venter på det rette tidspunktet - og det er er jo rimelig relativt, he, he.

Det er koselig at du deler bryllupsforberedelsene dine med oss, synes jeg så bare fortsett med det.

Cecilie sa...

Der var vi rimelig likt ute, Livø *fnis*

Unknown sa...

Tone: Ja det var veldig kjekt!

Cecilie: Legger inn bilde etter bryllupet:D Er litt "redd" for at Kjartan skal se den. Vet at noen synes det er tull at man ikke skal se kjolen før kirken, men jeg synes det er litt av sjarmen;) Han har sagt at hvis han ikke får se meg, får jeg heller ikke se han. Litt gøy det også, at jeg ikke vet hvordan han ser ut før jeg kommer inn. Han skal gå der jeg kjøpte kjolen da, sånn at de kan sørge for at han velger noe som passer kjolen.


Livø: Jeg fant kjolen på første forsøk og den skillet seg sånn ut fra de andre, så jeg synes det var enkelt:) Var veldig heldig!

LuckyTone sa...

Håkon fikk ikke se min kjole før bryllupet heller:) Men jeg såg klærne han skulle ha på seg, for jeg var med og kjøpte de;) Jeg liker å ha full kontroll:)

Hvor fant du drømmekjolen din da?
Jeg likte utrolig godt damene på brudehuset, det var der jeg kjøpte min.
Gleder meg til å se kjolen din. Du får legge den inn og slette den igjen--- FORT:) Bare pass på at vi får sett den først"smile"

Unknown sa...

Jeg kjøpte den på Belle Amie.

Jeg liker også å ha full kontroll, så det er et STORT steg for meg å ikke være med å plukke ut klærne hans. Kanskje jeg skal sende med min mor (hehe, kjekt for kjartan). Hun vet hvilken smak jeg har;)

Cecilie sa...

Det skjønner jeg. Tenkte ikke på at han kunne kikke inn på denne siden, men det kan han jo selvfølgelig :)
Gleder meg uansett til å se bilder av den utvalgte kjolen.

Jeg er også en kontrollfreak så antrekket til Morten kommer nok til å være godt diskutert før han skal ut på leting - og kjenner jeg meg selv rett så allierer jeg meg nok med noen som kan "kontrollere" at alt går "riktig" for seg, he, he.
Og jeg skal ikke se hans antrekk siden han ikke skal se min kjole.

Unknown sa...

Hva er det med folk? Jeg skulle på do et øyeblikk, da satte det seg en ned ved dataen og leste hele dette innlegget! (hun visste at jeg ikke ville at folk skulle vite noe om kjolen). Jeg hadde ikke den siden framme engang. Den var minimert og en annen side var på skjermen. Da vi satt alle sammen i sofaen etterpå sa hun at nå visste hun litt mer om kjolen (noe hun har gravd og spurt om tidligere, men jeg har svart at hun får vente til kirken). Jeg spurte hva hun mente. Og så sa hun at hun hadde lest at jeg skulle ha langt slør. Kjartan satt der, men vet ikke om han hørte det. Kan ikke folk bare respektere mine valg og slutte og mase om den kjolen? Blir så irritert.
Jeg hadde aldri satt meg ned og lest andre sine peronlige ting! Jeg synes det er respektløst.

Eva sa...

Folk er nok skapt nysgjerrige... Desverre!

Men, gratulerer med valg av kjole. Dette høres veldig spennende ut!

Så du må bare fortsette å fôre oss med bryllupsstoff..(smile)

Jeg var forresten i utdrikkingslag til ei vennine på lørdag.. Så nå er hun klar for gifting. (23. juni) Det skal bli så gøy!

Du har virkelig å glede deg til, så får du bare drite i folks nysgjerrighet å kose deg med hemmelighetene.. (som du gjerne kan dele med oss da......(glise))