onsdag 2. mai 2007

MAGNHILD!!! + litt til!

Magnhild hvor er du? Tok du en ekstra lang ferie eller?;)
Kanskje du er travelt opptatt med lesing til eksamen.... Håper du hadde det flott på tur med venninnen din:)

For ett deilig liv det er nå!!!! Vi er ute hele dagen. Guttene koser seg og jeg koser meg i solen:) I dag har jeg planer om å rydde litt i bed når guttene leker på terrassen. Håper de leker like fint som de har gjort de andre dagene."krysse fingrene"
Veldig vanskelig å vite hva de skal ha på seg om dagene.... hmmm sliter litt med det... men de har iallefall ikke for lite på seg"glis"
Her er det grilling og middag ute hver dag nå.
Det er en deilig tid vi har i møte nå. "nikke"
Ellers så skal au pairen vår reise på søndag. Vi har ikke bruk for henne lenger.... ja, ja, kjekt å ha en som vasker og bretter klær, men det kan jeg klare selv:)
Så på søndag kommer tvèn inn på rommet vårt igjen og vi kan ligge og slappe av i sengen om kvelden! Det er så deilig! For her i huset sovner jeg lenge før mannen og da er det kos å ha han i sengen med meg;) Tjihi!
Kos dere i solen jenter!

Klem Tone.

2 kommentarer:

Magnhild sa...

Joda jeg er her jeg, men jeg har jobbet de siste ukene, pluss vært i Danmark, studert og vært på skolen. Er langt fra sikker på hvordan jeg får tid til alt, men det går greit egentlig.

Turen var helt super, men jeg var nok mye mer sliten når jeg kom hjem enn da jeg dro. Det ble noen øl og noen sene timer ja. Og litt shopping og slikt selvsagt. Og det gikk overraskende bra å være vekke fra alle sammen, bare deilig egentlig.

Ellers så kutter jeg nå ut alt som har med sol, sommer og kos å gjøe. Jeg skal lese som en gal de neste seks ukene, og SÅ skal jeg også ta ferie!!

LuckyTone sa...

Det var godt at du var her:)
Det blir alltid litt slitsomt å være på tur, da skal en alltid kose seg ekstra med øl, shopping, sene kvelder;)
Du får ha lykke til med lesingen, Magnhild! Klem