tirsdag 8. mai 2007

Inngangsmarsj til bryllupet

Jeg håper dere ikke synes det blir for mye bryllupsmas fra min side!

Vi skal velge inngang og utgangsmarsj og gi beskjed til kirken og leie inn trompetist:D Jeg synes "brudemarsj fra øre" er veldig fin. Den er her: http://home.no.net/arnkol/ Gå inn på "demo" og der finner dere den. Ville dere heller hatt den vanlige og tradisjonelle framfor denne? Kanskje den vanlige er mektigere?

Det er et midtparti i "brudemarsj fra øre" som er helt nydelig, men vet ikke om hele melodien blir for puslete. Please hjelp meg!!!:))

13 kommentarer:

Cecilie sa...

Ikke mye bryllupsprat, nei :)
Jeg suger hvertfall til meg alt som er av bryllup i håp om at jeg blir fridd til snart ;)

Jeg er helt enig i at det midtstykket var veldig flott! Og melodien var fin den, men etter min smak ble den kanskje bittelitt tam.
Og den tradsisjonelle er nok mektigere, ja - men den andre var finere, synes jeg.
Hmmm - ble du klok av dette, tro *fnise*

*drømmer meg litt bort jeg nå *

Unknown sa...

Ja, det er nettopp det. Er litt redd for at resten kan blir litt tamt. Åh, det er ikke lett! Vil jo at alt skal være best mulig på den dagen.

Cecilie sa...

Men på den annen side så kan dere jo velge en melodi med litt mer "futt" i på veien ut? Eller må det være den samme på veien inn som ut, kanskje?

Men du - for all del - det var en fin melodi og hvis jeg måtte velge mellom Brudemarsj fra Øre og den tradisjonelle så hadde jeg valgt Brudemarsj fra Øre.

Unknown sa...

Tror det er vanlig å ha forskjellig på vei ut. Jeg er mest opptatt av den inn skal være bra. På vei ut så begynner jo alle å reise seg og gå. Musikken kommer vel mer i bakgrunnen da.

Kanskje jeg finner en helt annen som er fin, men likevel mektig. (fortsetter å leite)

Unknown sa...

Begynner å få bryllupsnerver allerede!! Lurer på hvordan det blir når jeg står foran døren og skal inn i kirken. Kommer vel til å svime av.

Du får ta og fri du Cecilie så det blir fortgang på sakene:) Det er ganske gøy med denne planleggingen og.

LuckyTone sa...

Det er kjekt å prate om bryllup:)
Synes sangen "din" var fin jeg. Etter min smak så er den tradisjonelle så kjedelig.... Mye kjekkere med noen andre. Jeg hadde to andre, forskjellig ut og inn.
Det er mange følelser når du står utenfor kirkedøren på den store dagen. Men deilige følelser:)

LuckyTone sa...

Har du funnet brudekjole da?? Det er jo så kjekt å prøve kjoler:)
Får så mange ganger lyst til å hoppe inn i kjolen min som jeg har hengende oppe i skapet....sukk...

Unknown sa...

Har ikke begynt å se ennå, men gleedder meg!! Brudekjolen er det viktigste!:D

Unknown sa...

gleder skulle det stå. Jeg var borti en knapp på tastaturet en gang og da kom det opp en redigeringsside. Prøvde meg ikke meg fram, men skjønte det slik at jeg kunne redigere innleggene(?) Finner ikke ut hvordan jeg får den siden opp igjen. Vet noen?

Magnhild sa...

Vi harr trumphet tune inn i kirken og jeg angrer ikke ett sekund. Vi hadde en trompetisk som spilte sammen med orgel. Nydelig!
ut hadde vi brudemarsj fra seljord som vennene våre sang acapella. herlig!!!

Eva sa...

Sjønner nå hvorfor jeg ikke kan gifte meg... Hadde jo kommt til å stortuta hele veien fram til alteret!!!
De er jo så fine alle bryllupssangene...!
Men, jeg hadde nok valt den fra seljord ut..
Mer usikker på inn. Men den fra øre er fin.
Så spørs det litt på den som spiller og da hvor kraftfull sangen blir. Orglet på nettsida var pinglete....
Lykke til med valget!!!

Unknown sa...

Brudemarsjen fra Seljord har jeg vurdert sterkt til utgangsmarsjen. Synes ikke den passer så godt inn.

Ja, det har veldig mye å si hvordan de spiller "Brudemarsjen fra Øre"! Alfa omega

Eva sa...

Er enig med at seljord ikke passer så godt på veg inn. Da må det liksom være litt mer "alvorlig".. Om du skjønner hva jeg mener...
Men ut er den fin. Liksom litt "letta" på en måte..