onsdag 9. mai 2007

Litt skryt...

Nå har Isak og Gabriel klart å komme seg litt rundt på gulvet en stund. De ligger og drar seg fremover.
Men i dag så satt jeg guttene på en matte på gulvet for å leke litt. Jeg gikk på badet og vasket. Da jeg kom inn igjen satt Isak mitt på stuegulvet. "hoppe" Flinke gutten klarer å sitte og dra seg bortover gulvet. Så nå er det full fart her i huset:)
Det er vel ikke lenge til de kravler rundt. Gabriel klarer ikke å sitte og dra seg fremover enda. Han begynnte å sitte en stund etter Isak så han må nok bli litt stødigere på sittingen tenker jeg.

Ellers så er livet uten au pair deilig. Men jeg må jo vaske og gjøre alt selv da. Men det går flott når guttene sover ca 2 timer på formiddagen. Da har ho mor tid til alt:)
I går hadde vi fullt besøk hele dagen, først min søster og 2 av hennes barn, så en nabo med 3 barn. Isak og Gabriel var i 100. Så når klokken var 18.40 sov de godt i sengen sin:)

"vinke" Ha det bra. Gleder meg villllllt til august og treffet vårt!!! "juble"

8 kommentarer:

Unknown sa...

Klarer han å sette seg opp selv??! Siden han satt og dro seg fram?

Unknown sa...

Glem det:) Så nå at du SATT de på matten

Unknown sa...

men jeg er veldig imponert over at de sitter aleine og at isak klarer å komme seg bortover i den stillingen!!

LuckyTone sa...

Ja, nei, de klarer ikke å sette seg opp selv enda.... Men jeg plaserer de på gulvet jeg:) De storkoser seg når de kan sitte og leke:)

Eva sa...

Ikke værst!!!
Har funne ut at ting ikke kan ligge å flyte på gulvet jeg....
Ingenting er trygt lengre, for langfingrene kommer stadig lengre...
Men ikke no sitting her i gården..

Unknown sa...

Og forresten: Jeg gleder meg også villt til treffet!!!:))

Unknown sa...

Og forresten: Jeg gleder meg også villt til treffet!!!:))

Cecilie sa...

Så flink han er, da!!

Det går så fort fremover nå, atte - ikke lenge til det blir full fart og man ikke vet hvem man skal løpe etter - he, he. Blir spennende!