onsdag 23. mai 2007

Vogn..

Har visst kjøpt meg ny vogn i dag jeg....
TFK twinner twist.. Fann den brukt på finn.no til 4000 kr. 05 mod.
Grunnen til handelen er ganske enkelt det at gutta har blitt for store til brio vogna.
Det er ikke skille mellom ryggene, slik at en gutt ligger/sitter med armen under den andres arm...
Da blir det ikke så fritt å sitte i vogn. Kan ikke skjønne at Brio selger denne som søskenvogn.. Da må den største sitte oppå den minste..... Nesten..
Ellers er jeg veldig glad i vogna, så jeg har virkelig vurdert om nødvendigheta var der. Og etter å ha fulgt med på finn ei stund kom jeg over den i går. Og i mårga skulle den sendes oppover.
Er veldig spent på den..
Dere har vel ei viss erfaring??

4 kommentarer:

Livø sa...

Gratulerer så masse med ny vogn Eva! Vi er kjempefornøyde med vår TFK og har hele tiden vært kjempefornøyde med valget vårt!

Gleder meg til å høre om de erfaringene du gjør deg og om du vil like vogna like godt som oss!

LuckyTone sa...

Vi er også super fornøyd!!!! Veldig glad for at vi valgte den vognen.
Håper du blir fornøyd!:)

Unknown sa...

Ja, god vogn

Cecilie sa...

Grattis!!

Vi er veldig fornøyde selvom det er noen småting her og der - men alt i alt så er vi glad for at vi valgte TFK :)