torsdag 23. august 2007

Angående mat!

Ok, så er jeg opptatt av dette med mat. Hvordan gjør vi det?
vi snakket om å bestille pizza til hytten i morgen kveld når alle er kommet.
Hva med lørdag middag og frokost/lunsj/kvelds.

Det er nok greit å ta med seg noe når før vi kommer.
Jeg tenkte å ta med et brød og litt pålegg når vi drar, men utover det har jeg ikke tenkt så mye. Tenkte at det hadde vært koselig å lage langbord til frokost/lunsj. Alle har noe, så blir det mye tilsammen. Og i tillegg har alle noe de liker.

Middag lørdag: Det hadde vært godt med noe godt. Kanskje kjøpe inn forskjellig til å lage taco/fajitas? Det er godt og lett å lage. Jeg har sett litt på catering også (alt for det lette måltidet), men vi nok for sent ute til det. Men det hadde vært så deilig å slippe unna å lage mat...

Har dere noen tanker og forslag? Det er jo mulig å handle, så vi trenger ikke ta med noe hjemmefra.

Dessuten så er drikke noe vi må ta med. Både til dag og kveld. Det blir nok noen øl herfra tenker jeg.

Også drømmer jeg om at været skal holde seg, men det ser dårlig ut. *krysser fingrene*

7 kommentarer:

Eva sa...

Mat må vi ha!
Pizza er nok en grei løsning på fredagskvelden.

Synes det høres fornuftig ut å sette fram litt av hvert til frokost/lunch.
Vi er nok avhengig av å få handla. For vi kan ikke ha med mat som skal stå i bilen i 8 timer.....-)
Dessuten er jeg ett matvrak som spiser ofte..:-)

Middag lørdag?
Det er jo ikke så masse stress å lage taco/fajitas o.l

Hva med ungene? Får alle "glassmat"?

Magnhild sa...

Våre unger spiser bare grøt. De nekter alt annet... Så vi gir dem melk, grøt og litt skive. Middag er ikke enkelt.

Eva sa...

Vi bruker å koke litt middag til guttene, og det går vel bra der også.. Grønnsaker + litt kjøttdeig eller kylling er snaskens..

LuckyTone sa...

Mat ja. Det trenger vi:)
Jeg har tenkt å dra på butikken i morgen tidlig og bare kjøpe litt frokost og lunsj mat. (brød, pålegg, melk, juice etc)

Kveldsen i morgen kan jo bli pizza på døren:)
Lørdags middagen... Høres supert ut med taco/fajitas det pleier nå alle å like og det er greit å lage til så mange.
Da kan vi jo bare handle det på lørdag før/etter fotografen.
Vi fixer dette, mat skal vi ha:D

Her spiser guttene middagsglass, skiver, grøt og alt mulig, så de skal vi ikke tenke på:)

Nå er pakkingen i gang her... Ikke ferdig, men må se 24 nå:)

Ha en fin kveld. Vi ses i morgen:)

Eva sa...

Da er stort sett alt pakka og det er på tide å krype til køys. Først en deilig dusj...
Må opp seinest 5.30 for å komme i rute. (fjøsen først)

Gleder meg stort til å treffe dere alle sammen!

Ha ei god natt alle!
Og kjør forsiktig i mårga!!!!!

Unknown sa...

Og jeg har ikke begynt å pakke ennå:D

Jeg er stuptrøtt og skal på skolen i morgen. Hvordan tiden skal strekke til skjønner jeg ikke helt. Må jobbe som en turbo i morgen etter skolen!

Unknown sa...

Taco er forresten kjempegodt, så det er jeg med på