fredag 31. august 2007

Tone

Hørt noe fra fotografen? Er så utålmodig:D

5 kommentarer:

LuckyTone sa...

Nei:( Ikke hørt noe enda.
Jeg får ringe på mandag om hun ikke ringer meg før..

Eva sa...

Kan du ikke ringe i mårga....
Flere som er "litt" utolmodige her...........:-D

LuckyTone sa...

Off, har ikke fått tid i dag... Dagen har gått i hundre... Puhh. Gutta var i køyen kl 18.30 i dag og sovnet med en gang. Hærli! Håper de sover i hele natt xxxx

Kan sende henne en melding i morgen:)

LuckyTone sa...

Har snakket med Turid i dag. Hun skulle sende alle cdene til meg, så skal jeg sende de videre til dere. Hun skulle sende de i morgen eller onsdag. Jeg skal sende de videre samme dag som jeg får de;)
Men mangler adressen til Cecilie!!

Gleder meg til å se!!!

Eva sa...

Såg ikke dette svaret før nå jeg Tone..
Da gleder vi oss til posten kommer..:-)