onsdag 15. august 2007

Uff og huff...

Nå er det en og en halv time til Oscar og Fredrik begynner i barnehagen... Vi skl bare være der to timer i dag, men åååh som jeg gruer meg. De er jo så små jo. Men det går helt sikkert kjempe bra. Erik var yngre da han begynte og jeg husker jeg syntes han var sååå stor da han begynte i sin bhg.

Jeg har vært i bhg og sett meg rundt. Det virkelig veldig bra og alt slikt. Har enda ikke snakket med ped.leder på avdeling, men skal jo det i dag. Det hjelper på mammahjertet at faren jobber i samme bhg. Absolutt. Men uff og huff...

5 kommentarer:

LuckyTone sa...

Hvordan gikk/går det i barnehagen? Koser de seg?

Magnhild sa...

Det går veldig bra. De leker og leker og leker og har ikke tid til å kose med mamma. De sover, de spiser og de koser seg masse. De hadde ikke tid til å være med hjem i dag så jeg hadde min første prøve som tvillingmamma som skal hente i bhg. En kles på, den andre stikker av, kler på den andre, den første stikker av. jaja, nå skal ikke jeg hente og bringe, så jeg bare ler jeg...

Unknown sa...

"jaja, nå skal ikke jeg hente og bringe, så jeg bare ler jeg..."

:D

LuckyTone sa...

He, he! Har du ikke bånd til de?:)GLIS!
Kjempe bra at de storkoser seg i barnehagen!

Eva sa...

Spennende tider..:-)