søndag 12. august 2007

Da var det min tur i går.

Jeg hadde små mistanker om at det var i går utdrikningslaget skulle skje. Men vi var invitert ned på bursdagsbesøk klokken 13 hos en venninne og trodde i så fall det var der venninnene mine skulle dukke opp. Det var det ikke.

Kjartan stod opp med ungene og jeg lå og sov. Plutselig hørte jeg laaaangt vekke et dingdong. Jeg bråvåknet og håpte det er noen nabounger, men klokken var jo bare 9. Kjetil åpnet, og så hørte jeg en av venninnene mine begynte å prate. Ganske så trøtt i trynet stakk jeg hodet ut og så at tre venninner stod i gangen og gliste. Jeg fikk en pose med klær og måtte komme meg på badet med en gang for vi hadde kjempedårlig tid. Samtidig som jeg stelte meg sjelvende i rekordfart stod de utenfor og maste og maste om at jeg måtte få opp farten. De ba meg om å gå ut når jeg var ferdig og så stakk de. Jeg fikk på meg klærne de hadde i posen. Det var noen skikkelige cowboyklær med hatt.

Etter kort stund gikk jeg ut. Nei, der var det helt folketomt i gatene. Akkurat som i en westernfilm (fnis) Jeg trodde jeg måtte gå og leite etter de. Men jeg stod i ro i en stund og så meg om overalt. Plutselig stakk det et hestehode opp bak en bil. Og så kom det fram en venn av oss som skulle få meg opp på denne hesten. Så begynte vi å gå, jeg satt på denne digre hesten (hesten holdt forresten på å snuble, det var litt ekkelt). Jeg ante ikke hvor vi skulle men vi gikk og gikk, til vi nærmet oss kaien. Ned dit er det en litt bratt bakke, og så økte denne kameraten av oss farten slik at hesten begynte å småløpe. Da hylskreik jeg . Plutselig kom resten av venninnegjengen til syne der de stod og lo seg ihjel.

Vi kjørte videre. Stoppet ved nærmeste butikk. Der måtte jeg gå inn og kjøpe vaselin og agurk.

Og så fortsatte vi å kjøre til Vestkanten (et kjøpesenter) Da ble jeg litt redd for det var jo masse folk, jeg hadde nesten ikke drukket og jeg ante jo ikke hva de hadde funnet på. Heldigvis skulle vi på en lukket avdeling i badelandet der, med bar og utendørs boblebasseng. Der fikk jeg også massasje og jeg måtte synge karaoke.

Så bar det videre til et danselokale. Der skulle vi lære cowboydanser. Utrolig morsomt! Alle hadde det kjekt.

Deretter måtte jeg på åsane senter (Det kunne jeg fått sluppet!) Måtte gå med en penishatt, en bøtte med kjærligheter og en cdspiller som spilte "dum og deilig" Der skulle jeg selge kjærligheter for 1 krone. rød kjærlighet=en klem, grønn kjærlighet=linedance og oransje kjærlighet=et kyss. De oransje kastet jeg når ingen av de andre så.

Så var det avgårde hjem til en venninne. Der festet vi. Og så kom det en stripper. Tror det var "hevn" fra en av damene til mennene som hadde vært på kjartan sitt utdrikningslag. At skulle mennene ha stripper, så skulle damene også ha. Han smurte magen inn med krem og så skulle jeg sleike av, noe jeg selvfølgelig ikke gjorde!

Til slutt dro alle på byn. Var hjemme 6 i dag tidlig. Har vært ganske så sliten i dag ja!

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Grattis med vel overstått utdrikningslag!
Jeg håper du hadde det fint - det hørtes jo ut som en virkelig innholdsrik kveld/natt ;)

Eva sa...

Det hørtes gøy ut!
Hvertfall med massasje og dansing...
Litt kult med stripper som "hevn"...
Håper forma er bedre idag og du kan puste letta ut etter endt utdrikkingslag.
Nå kan du konsentrere deg om den store begivenheten uten noen "forstyrrelser"..

LuckyTone sa...

Hørtes ut som ett morsomt og kjekt utdrikningslag:)
Du fikk gjort masse da:)

Magnhild sa...

Det høres morsomt ut!
Likte alt utenom den turen på senteret jeg da. Men det er jo meg. Høres uansett ut som en uforglemmelig dag!!