torsdag 2. august 2007

Åå jeg gleder meg sånn!

:D Er ikke lenge igjen før vi treffes. Det skal bli spennende å se Livø, Cecilie og Eva for første gang, Magnhild under skikkelige omstendigheter og Tone som jeg ikke har sett på en stund!! Gleder meg utrolig mye!

Hva tar dere med av utstyr? Reisesenger og vogn må vi jo ha med, men tar dere med høystoler og sånt? Kjartan mener det er unødvendig, at vi bare kan mate de i bilstolene.
Jeg skal i hvert fall opp på ikea og kjøpe sånne oppblåsbare stellematter. Veldig praktisk.

7 kommentarer:

Magnhild sa...

Skikkelige omstendigheter? Hva er dette? Det var da skikkelig! *fnis* Ikke hver dag man føder liksom.

Nei det skal bli kjempemorsomt. Også håper jeg virkelig at alle barna oppfører seg som normalt slk at kveldene blir kjekke for oss voksne.

Håper ikke det er noen som tar seg nær av god drikke til maten og slikt. Det har i alle fall jeg planer om, så gi beskjed!

Unknown sa...

Hehe, jeg følte jeg gikk rundt som et spøkelse der. Var helt bortreist, jeg var så sliten. Så på de som var to som bodde der, både mamma og pappa med bare ett barn. Tenkte med meg selv at det der var ingenting. To voksne på ett barn, mens jeg (og du) bodde der aleine med to hver.

Unknown sa...

Jeg tar meg gjerne vin til maten

LuckyTone sa...

Vin til maten er deilig... og litt uten mat er deilig også:)

Jeg tar med meg stoler til guttene. De elsker å sitte ved bordet og spise sammen med oss:) Har sånne fra ikea som jeg drar med meg når jeg skal på besøk, de er helt super! Det er lett å ta av stolbeina på de:) Anbefales:)
Hadde ikke giddet å ta med tripp trapp stolene... men det er fordi vi ikke hadde fått plass i bilen:)
Ellers tar jeg med:
Vogn - reisesenger - litt leker -hmm. er det da flere ting???
(klarer ikke tenke nå... hører at guttene er våknet igjen fra luren sin)

De står å hopper i sengen!!!! Jeg er redd sengen faller fraenan der oppe:)
Etterpå skal vi til Åsane. Må finne sko til vi skal i bryllup i helgen.

Snakkes!Gleder meg også veldig til å se ALLE SAMMEN!!!

LuckyTone sa...

....

Eva sa...

vel.. jeg har bare tenkt å ta med vogn så langt... Men, bilen blir nok PROPP full når vi drar...:-)
Reisesenger må vi vel ta med. Men, stoler tror ikke jeg vi får plass til..
Så tiden får vise hva som blir med..

Ja, jeg gleder meg kjempemasse til å treffe dere alle!!!!
Har bare sett dere på bilde(såvidt), så dette blir spennende!
Og alle ungene da!:-)

Skal ikke sladre om noen tar med vin..:-)
Jeg ammer ennå, så det er bare på smakestadiet når det gjelder alkohol..

Ikke lenge til! Og jeg håper indelig at alle kommer!!!
Hei og hopp!

Magnhild sa...

Vi skal ta med stoler. Vi har kjøpt slike "stol på stol" fra Basson, de tar nesten ikke plass og er kjempepraktisk. Det er vår reisebarnestoler. Også tar vi med senger selvsagt, og så håper vi så veldig at vi har fått solgt litt gammelt utstyr slik at vi kan få kjøpt oss trille til guttene. Men vi får nå se da...

Utover det vet jeg ikke hva vi skal ha med, men bilen blir nok full ja.