mandag 27. august 2007

Et lite minne om den travleste timen jeg har hatt noen gang tror jeg...

6 kommentarer:

Eva sa...

Knis..
Håper Turid greide å ta noen bra bilder...
Det vart litt kaotisk en stund der. Men, hun sa hun hadde klart å "fange" alle på ett bilde..:-)
Spennende blir det hvertfall!

LuckyTone sa...

Puhh! Ja, det var travelt:) Blir utrolig spennende å se om det blir noe bilde ut av det:)
Hvis ikke får vi treffes neste helg og ta ett nytt ett"GLIS"

Cecilie sa...

Jeg tror aldri jeg kommer til å glemme "Lille Petter Edderkopp" etter den dagen, Tone *ler*
Du skal jammen ha for innsatsen :)

LuckyTone sa...

Lille petter edderkopp ja:) He, he. Med den halsen som jeg hadde(og trøtt i trynet) så var jo det vakkert! Ikke rart ungene tittet på meg:)

Eva sa...

Hvor lenge skulle det ta sånn ca før bildene kom?
Utolmodig jeg....

Magnhild sa...

Tror det ble sagt en uke eller noe slikt?