søndag 5. august 2007

Kjartan sitt utdrikningslag

I går var kjartan sitt utdrikningslag. De hadde hentet han på jobben med en buss, 15 mann. De spilte paintball, kjartan måtte stå i en rundkjøring og drikke for hver gang noen fløytet, han ble kastet på sjøen, han måtte stå og steppe for penger i byn og så gikk de og grillet. Der kom det en stripper som tok av seg ALT! Og så smurte hun brystene inn med krem og ba Kjartan om å sleike av. Han gjorde det ikke, men en annen festdeltaker (som er i et nytt forhold) gjorde det. Så utrolig vulgært. Var forberedt på at det kunne komme en stripper der, men kan i det minste beholde en liiten stringtruse på! Ingen skjønte noenting, ingen av de på utdrikningslaget hadde bestillt henne. Og så fant jeg ut at det er to av jentene i den felles vennegjengen vår som hadde ordnet det.
Er det bare jeg som reagerer? Kanskje jeg er veldig prippen. Stripper var jeg forberedt på, men ikke at hun var helt naken (uten string) og oppfordret kjartan til å sleike på henne. kvalmt sier jeg! Men kjartan oppførte seg fint! Sikre kilder, hehe.

5 kommentarer:

Magnhild sa...

Dette synes jeg er helt uholdbart! Seriøst, dette er en mann som skal gifte seg snart, også skal han sleike en annen dame på puppene?? Det er helt utrolig at det er mulig å finne på noe slikt i det hele tatt.

Skjønner ikke at noen vil gjøre slikt en gang jeg. Og jeg må jo si at jeg ikke helt skjønner hva disse jentene fant på dette for heller jeg da? Skulle de være slem mot deg? Eller Teste Kjartan?

Jeg hadde nok blitt ganske forbannet på dem jeg...

Unknown sa...

Kan jo begynne å lure!

Eva sa...

Jøss....
Syns ikke du overreagerer og nei: du er ikke prippen!
Helt forkastelig spør du meg. Sånt hører hjemme i 30 årslag til SINGLE karer!!!!!!

Men, jeg syns jo litt synd på dama som tilbyr noe slikt.. Tenk å ikke ha bedre vett i knotten...:-)

Bra mannen din er en fornuftig mann da hvertfall!!!

LuckyTone sa...

Hmmm... det hørtes da merkelig ut at disse jentene fant på dette ... Helt tussete.
Forstårgodt at de reagerer!

Godt Kjartan er snill gutt da:)

Cecilie sa...

Vulgært og useriøst!

Jeg tror jeg hadde begynt å le av oppgitthet over hva disse jentene tenkte på da de bestilte stripperen. De må vel ha kommet med noen ønsker om hva de ville henne skulle gjøre, vil jeg tro...?? Latterlig.