lørdag 28. juli 2007

Beklager at jeg maser

Beklager alt maset, men kan ikke skrive på Høytid og fest forumet på DG, siden DG er nede nå:)

Har dere noe forslag til hva gjestene kan gjøre på imens vi er og ta bilder? De må vente i over to timer i lokalene og det kommer jo til å bli veldig kjedelig for dem. Har lyst å finne på noe for dem. Jeg tenkte først at vi kunne leie inn en instruktør som kan lære dem valsstegene, slik at de kan være med og danse vals uti brudevalsen. Det kunne sikkert blitt litt morsomt for dem, men jeg tror ikke det er plass siden det er 80 gjester.

Kommer dere på noe smart?

4 kommentarer:

LuckyTone sa...

Hmm kommer ikke på noe smart akkurat nå.... Skal la det surre litt i hodet og se om jeg kommer på noe;)

LuckyTone sa...

I de bryllupene jeg har vært i så har gjestene bare gått til lokalet og fått seg litt å drikke, + litt fingermat(spekemat, etc) Da klarer de seg i halvannen time:) Er været bra så koser de seg jo litt ute også... Så tror det går fint om de får noe lett å tygge på:)

Jeg skal i bryllup til helgen, de skal gifte seg i Herdla kirke(helt nord på Askøy)så tar gjestene båt til Bergen, mens brudeparet drar til fotograf:) Dette er jo ikke så lett å få til om ikke kirken ligger ved sjøen da... ;)og lokalet ligger ved sjøen:)

Men fingermat og drikke er mitt tips... I denne omgang:)Skal se om jeg kommer på noe mer:)

Eva sa...

Det er vel vanlig med en velkomst drink og litt finger mat...?
Her bruker ikke gjestene å dra til lokalet for brudeparet kommer... Eller litt før og da er det velkomstdrink og middag om litt..

LuckyTone sa...

Ja, jeg tror det er vanlig med drink og fingermat mens en venter på brudeparet....

Da vi giftet oss, var det fint vær, så folket spaserte fra Mariakirken til sas hotellet:) Ikke så langt...,så uansett vær måtte de gått:) 1 min:)Tjihi!
Så gikk de inn og fikk litt i trygge i og drikke... Vi brukte ikke så lang tid hos fotografen... Tror jeg;) Men folket klarte seg godt, de står og prater, mens de nipper til champisen, og plukker opp litt mat:) :)