søndag 15. juli 2007

Skravle...

Moldejazz starte i mårga.. Den ellers så stille og grå byen fylles med liv og røre... Gleder meg til å gå i gatene med Konrad og Tønnes. Tenkte å bære de i bæreseler, for å komme fram med vogn i trengselen ser jeg litt håpløst på. Og det beste av alt er at Ronny fikk ta ei uke til fri, så vi kan faktisk dra til byen ilag til en forandring..

Foreldra mine kom hjem idag. Så kommer søstra mi med familien fra sarpsborg på tirsdag. Og familien til ei anna søster kommer fra ferie mandag/tirsdag. Og ikke minst så kommer Kristian hjem fra pappaferie på tirsdag. Gjett om det skal bli godt å se han igjen!

En anna ikke så morsom ting er at jeg fant en kul i puppen for ei stund sida. Var hos legen denne veka. Hun mente det ikke var noe grunn til bekymring, men ville sende meg til sjukehuset for ultralydundersøkelse... Dette skulle skje innen 14 dager. Veldig greitt å få skjekka det opp!
Så lørdag fikk jeg brev fra sjukehuset med time 15.august...!! Det er jo en måned det!
Håpløse greier.... Ja,ja jeg er ikke bekymra over det egentlig og en måned går jo svinfort!

Ellers så har KOnrad nå greidd å reise seg opp i knestående... Han holder seg fast og drar seg opp! Ikke like enkelt å komme ned, så nå samler han på blåe flekker og ellers alt av skrammer i hodet...
Tønnes driver å trene på ålinga. Han drar seg litt viss det er noe kjempeinteressant i nærheten.. Så det er like før..
Åhh,, godklumpene til mammaen sin det...:-))

Det vart visst litt skravel på kveldinga det...
Hei og hopp folkens..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Blåmerker kommer det til å bli masse av i tiden framover nå ja!!

Håper ikke det er noe farlig, den kulen, men det er det nok sikkert ikke. Kjenner folk som har sjekket kuler i brystene og det var ikke noe farlig med dem. Irriterende at du må gå så lenge og vente da!

LuckyTone sa...

Så kjekt med molde jazz og masse familiebesøk!!
Får håpe dere får masse fint vær da. Her er det skikkelig dritt!!! Og det blir nok ikke bedre med det første... uff. Jeg vil ut på terrassen og kose meg..:(

Blåmerker ja. De popper frem hele tiden. I pannen,legger, mage... hmm. Masse knall og fall i tiden femover nå.
Utrolig mange ganger de skal knalle hodet ned i gulvet i løpet av dagen. Får vondt av å høre dunket, men de bryr seg ikke så mye(grining i 30 sek, så er alt bra)

Får virkelig håpe at kulen i brystet ditt ikke er noe xxx. Skikkelig kjedelig å vente så lenge på å få sjekket det da. Men sånn er det vell.

Kos deg på Molde jazz med mann, barn og familie. Klem