onsdag 25. juli 2007

Enda et ord:)

I dag var vi i besøk, og da vi skulle gå sa mange hadet til hverandre. Plutselig hører jeg fra Leo "hadet":D Jeg ser på han og sier det samme, og så gjentar han. Da vi kom hjem skulle Kjetil si god natt til Eskil, og slenger på et hadet. Da svarte Eskil hadet han også.
Så nå kan begge guttene si mamma og hadet. Det er så gøy!!

En litt "morsom" episode hin dagen:D Jeg og min mor var i byn mens min far skulle passe ungene hjemme. Da vi satt og spiste på restaurant, tenkte jeg plutselig at en av tvillingene fallt ned fra sofaen. Jeg tenkte jo selvfølgelig ikke mer på det. Men da vi kom tilbake, fortalte min far at Leo hadde fallt ned fra sofaen og slått seg..... :0 Hehe

Nå har jeg eendelig funnet meg undertøy til bryllupet. Jeg begynte å bli bekymret. Det var utplukket overalt. Jeg trodde at Netty undertøyspesialisten skulle ha, men de sa at jeg måtte vente til september/oktober, for da fikk de inn ny kolleksjon. Jeg måtte jo selvfølgelig ha det lenge før det. Faktisk innen 5 dager, for 31. skal jeg på tilpassing av kjolen. Gleeeeder meg til å prøve kjolen igjen!! (danse danse) Jeg var på alle kjedebutikkene, men der var det ikke mye stroppeløst som var fint. Tilslutt fant jeg på lindex på Bergen storsenter:D 400 kr for truse, hofteholder og bh, og det så fint ut, selv om jeg selvfølgelig sikkert kunne fått noe finere om det ikke var så utplukket overalt. Det var en litt annen pris enn på disse spesialbutikkene ja. Der var det mye som kostet langt over 1000.

Og så har jeg bestillt brudebukett til meg og knapphullsblomst til Kjartan, forloveren hans og min far. Buketten min går til litt under knærne. Det ble hvite orkideer med noen sølvtråer og perler, vet ennå ikke om det skal være hvite perler eller glassperler. Kanskje en blanding? 3000 for bare buketten!! Glad jeg bare skal gifte meg én gang.

3 kommentarer:

LuckyTone sa...

Så flinke å snakke da!!!Mammaog ha det! Så gøy. Vi sier alltid ha det til gutta her når vi går, og vinker....men får ikke noen ord eller ett vink tilbake. Gleder meg til de sier litt.

Lurt å kjøpe undertøy på lindex da.(selv om det ikke var første valget) Det kan jo bli ganske så dyrt på disse skikkelige undertøysforretningene.
Alt som har med bryllupå gjøre koster penger. Bare du kommer in i butikken og sier det er til bryllup plusser de på 1 tusen lapp eller 2:) "glis" ....Kan det virke som...
Når jeg giftet meg kunne jeg ikke ha annet enn en stroppeløs bh og en "usynlig" truse, siden kjolen var inntilsittende og rett ned. Men, men det skulle jo fort av når vi kom på rommet alikevell SMIL!

LuckyTone sa...

Brudebuketten hørtes veldig fin ut "nikke"

Eva sa...

Så flinke gutter.....!!!!!

Det virker som om alt blir litt ekstra dyrt når det er snakk om bryllup! Er det for at da skal alt være perfekt? Koste hva det koste vil??
Ikke ment negativt...)
Så fint du fant undertøy du likte da!

(Fort av, Tone.........?????)