mandag 16. juli 2007

...

Det fine nye rommet til Kjetil varte ikke lenge. Han og en eldre nabogutt har tegnet med tusj! over hele rommet. På gulvet, interiøret og lekene. Heldigvis ikke på veggene! Nabogutten var rask med å få på seg skoene og løpe ut da jeg kom inn på rommet.

Vi måtte vaske rommet med sprit for å få det sånn noenlunde vekk igjen. Noe gikk vekk, men ikke alt. Tror neppe at de tør gjøre dette igjen. Jeg var ganske så sint.

Hadde de bare tegnet på papir...for det var jo egentlig ganske fine tegninger! Det fikk de ikke høre altså;)

En ting som var litt morsommere var for noen dager siden, da kjetil lurte på hvorfor han måtte ligge under et stort blad:D (kjøpt på Ikea). Det skulle jo være litt sånn jungelaktig. Jeg spurte om jeg skulle ta det vekk. Ja, helst. Føler at det ikke blir satt pris på dette rommet:D

2 kommentarer:

Eva sa...

Så kjipt!
Det er veldig ergelig når sånt skjer! Har en her i huset som er ganske så flink til å finne på sånt.... Han gjør det bare en gang ja.. For mor har en tendens til å bli "litt" hissig... Men, så finner han på noe nytt neste gang da. Og det er mest påfunn når han har besøk...
Lurer på hvordan det skal bli når to skal vokse opp ilag.......??

Kanskje du må spørre Kjetil om råd neste gang...:-)

LuckyTone sa...

:) Jeg må le av det siste du skrev:) Stakkars deg som har styrt på. Det er ikke alltid like lett å vite hva de vil:)Og de sier jo alt rett ut også. Synes jeg ser han(selv om jeg ikke har sett han"glis") når du spør om du skal ta vekk bladet. "ja helst":)Jeg ler godt nå:)

Litt kjipere med tusj rundt omkring på rommet...Mye ekstra arbeid for mor og far( og kanskje han selv og:))